پرویز فتاح، رئیس کمیته امداد امام خمینی(س) در مراسم تجدید میثاق و ادای احترام به مقام شامخ امام راحل گفت :تلاش می کنیم تا در این نهاد شرافت،قداست و کرامت امام خمینی(س) را حفظ کنیم.

رئیس ،کارکنان و مدیران کمیته امداد امام خمینی(س) در آستانه دهه فجر انقلاب اسلامی با آرمان های والا و گرانقدر معمار کبیر انقلاب اسلامی تجدید بیعت کردند.

به گزارش جماران، روز یک شنبه 10 بهمن ماه با نثار تاج گل و قرائت زیارت نامه مراسم تجدید میثاق با آرمان های حضرت امام خمینی(س) برگزار شد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(س) ضمن تجدید میثاق و ادای احترام به مقام شامخ امام راحل گفت:در سالروز ورود امام خمینی(س) به کشور در حرم مطهر جمع شدیم تا با تجدید بیعت با آرمان های امام راحل برای دنیا و آخرت خود توشه ای ذخیره کنیم.

پرویز فتاح در ادامه افزود:افتخار می کنیم که کمیته امداد امام خمینی(س) به نام امام راحل آراسته شده و تنها نهادی هستیم که نام امام بزرگوار را به یدک می کشیم.

وی تصریح کرد: امام خمینی(س) امام محرومان و مستمندان و ایتام بود. امام راحل بود که جنگ فقر و غنی را مطرح ساخت و سیره زندگی ایشان نیز مانند محرومان و ایتام بود چون به ساده زیستی اهمیت می داد.

فتاح با اشاره به اینکه بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران اهل اجرایی کردن مسائل بود،اظهار داشت:امام راحل همیشه تاکید داشت باید به داد مردم و مستمندان رسید و هنوز این مسئله مهم در گوش ما طنین انداز است.اسلام دین عبادیات است و به خدمت بر مردم تاکید دارد و این همان راهی است که امام خمینی(س) دنبال می کرد.

وی خاطر نشان کرد:تلاش می کنیم تا در این نهاد شرافت، قداست و کرامت امام خمینی(س) را حفظ کنیم. 

 

منبع:پایگاه اطلاع رسانی آستان 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.