یک عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۹۶ از تصویب کلیات این لایحه در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد.

به گزارش جماران، علی‌اصغر یوسف‌نژاد در گفت‌وگو با ایسنا درباره جزئیات جلسه امروز (شنبه) کمیسیون تلفیق اظهار کرد: در جلسه امروز که با حضور آقای دکتر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه برگزار شد، ایشان ابتدا راجع به پیش‌بینی متغیرهای کلان، عملکرد بودجه، منابع و مصارف آن، آثار اقتصادی و تاثیر بودجه بر شاخص‌های کلان، تملک دارایی‌های سرمایه‌ای و مالی، طرح‌های دولتی و موسسات انتفاعی وابسته به دولت، کلیاتی را بیان کرد و سپس کمیسیون وارد بحث و بررسی در مورد کلیات لایحه بودجه 96 شد.

یوسف‌نژاد ادامه داد: همچنین 3 نفر از نمایندگان (لاهوتی، پژمان‌فر و امیرآبادی) به عنوان مخالف و 3 نفر (یوسف‌نژاد، قوامی و فیضی) به عنوان موافق کلیات سخنرانی کردند.

همچنین نماینده مرکز پژوهش‌ها نیز نظر خود را درباره کلیات بودجه عنوان کرد و مجددا آقای نوبخت به ابهامات و سوالات نمایندگان پاسخ داد.

این عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه 96 تصریح کرد: در نهایت براساس رای‌گیری صورت‌گرفته، کلیات لایحه بودجه با 32 رای موافق و 5 رای مخالف به تصویب رسید.

وی همچنین گفت: کمیسیون تلفیق بودجه در جلسه بعد وارد بررسی جزئیات در بخش درآمدی خواهد شد و مصوبات کمیسیون‌های تخصصی و پیشنهادات نمایندگان را مورد رسیدگی قرار می‌دهد و در ادامه نیز بخش هزینه‌ای مصوبات کمیسیون‌های تخصصی و پیشنهادات اعضا را بررسی خواهد کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.