فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد که رضایت و آرامش مردم در همه عرصه‌ها با حفظ انقلاب اسلامی ارتباط مستقیمی دارد و نباید به بهانه تامین امنیت در مردم نارضایتی ایجاد کرد.

به گزارش جماران، سردار محمدعلی جعفری در مراسمی که به مناسبت سالروز صدور فرمان امام خمینی (ره) مبنی بر تاسیس حفاظت هوایی برگزار شد، گفت: نوع برخورد شما با مردم بسیار مهم و تعیین کننده است و باید مورد توجه قرار گیرد.

وی ادامه داد: رضایت و آرامش مردم در همه عرصه‌ها با حفظ انقلاب اسلامی ارتباط مستقیمی دارد و اگر به بهانه امنیت برخی اقدامات انجام شود و بی‌توجهی صورت گیرد ممکن است نارضایتی مردم را در پی داشته باشد که باید مراقب باشیم انجام ماموریت برای برقراری امنیت، موجب نارضایتی مردم نشود. این نکته‌ای است که سایر کشورها توجهی به آن ندارند اما جمهوری اسلامی باید با توجه به اصول دینی و اسلامی بیش از هر کشوری به آن توجه کند که البته کار بسیار سختی است.

جعفری خاطر نشان کرد: مردم ما نیز بصیر و فهیم هستند و متوجه این موضوع می شوند.

فرمانده کل سپاه پاسداران در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: یکی از اهداف انقلاب اسلامی این بود که ناامنی را در عرصه هوایی کشور سلب کند و شما و پیشکسوتان شما این توطئه و تلاش دشمن را به بهترین نحو خنثی کردید و مردم اکنون از آرامنش وامنیت خوبی برخوردار هستند.

وی با تاکید بر اینکه امنیت شرط اول پیشرفت رشد و تعالی هر جامعه است تصریح کرد: اولین هدف دشمنان انقلاب اسلامی بعد از پیروزی انقلاب ایجاد ناامنی در کشور و جامعه ما بود. چه در زمین و چه در آسمان. آنها می خواستند این را اثبات کنند که نظام جمهوری اسلامی قادر به قراری امنیت جامعه نیست اما نیروهای انقلاب و عاشقان امام (ره) در سازمان سپاه جمع شدند تا امنیت را برای مردم به ارمغان بیاورند و دشمنان به هدف شوم خود نرسند.

جعفری یادآور شد: خدا را شکر سپاه توانست در همه عرصه‌ها بخصوص عرصه های امنیتی و دفاعی وظیفه خطیر خود را ایفا کند. امروز شاهد ناامنی در کشورهای اطراف و در عین حال امنیت پایدار و کامل در کشور خودمان هستیم.

وی همچنین گفت: عربستان و اسرائیل در منطقه هماهنگی های زیادی علیه ایران انجام می دهند، اما همه اینها خنثی می شود تا ایران به عنوان جامعه ای امن خود را نشان دهد که علت اصلی این موضوع در ایمان مردم و انقلااب اسلامی یافت می شود.

فرمانده کل سپا ه پاسداران در ادامه تاکید کرد: بزرگترین قدرتی که امروز خودنمایی می کند آمریکاست. در عین حال بزرگترین و مهمترین اصل انقلاب اسلامی نیز مبارزه با اسکتبار است و خدا را شاکریم تاکنون این ایستادگی و مقابله با نظام استکباری توسط مردم ما به بهترین نحو انجام شده و حرکت انقلاب اسلامی با هدایت های پیامبر گونه امام (ره) و مقام معظم رهبری به خوبی مسیر الهی خود را پیش می برد.

وی خاطر نشان کرد: شاید ما در اصول انقلابی  مشکلاتی داشتیم و آنها را به خوبی رعایت نکردیم اما وقتی عامه مردم و مسئولین پای اصل اساسی استکبار ستیزی ایستادند و از زورگویی های دشمن هراسی ندارند، نتیجه آن همین امنیت پایدار است.

جعفری با اشاره به عوامل معنوی ایجاد این امنیت در کشور گفت: امنیت بزرگیترین دستاور انقلاب اسلامی است و از دیگر دستاوردهای عظمت جمهوری اسلامی و گستره دامنه این امنیت فراسوی مرزهای کشورمان است. در عین حال شاهد صدور انقلاب و ظهور بیداری اسلامی در منطقه و جهان هستیم.

فرمانده کل سپاه پاسداران در ادامه سخنان خود با اشاره به آزادی حلب تصریح کرد: یکی دیگر از شکست هایی که از طرف انقلاب اسلامی به آمریکا و دشمنان انقلاب وارد شد، شکستی بود که در منطقه شاهد آن بودیم و خدا را شکر می کنیم که از نعمت انقلاب اسلامی برخوردار هستیم.

وی همچنین بیان کرد: 9 دی نیز حاصل بصیرت و ایستادگی مردم انقلابی ما بود و فتنه 88 فتنه بزرگی بود که خطر آن به مراتب از خطر 8 سال جنگ تحمیلی بیشتر بود و ایمان و بصیرت مردم باعث عبور از آن شد.

جعفری تصریح کرد: مردم جایگاه ولایت فقیه را بیش از هر عامل دیگری در این زمان متوجه شدند و به عبارتی در فتنه به دنبال تخریب جایگاه ولایت فقیه بودند که این هدف خنثی شد.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پایان گفت: حساسیت انقلاب اسلامی و پاسداری از آن یکی از زمینه های تخریبی است که دشمنان به دنبال تضعیف آن هستند.

منبع: ایسنا

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.