کنسرت" هوای گریه " همایون شجریان در خرم‎آباد برگزار و با استقبال بیش از ٥٠٠٠ هزار نفر از علاقه‌مندان به موسیقی همراه شد.

به گزارش جماران، کنسرت " هوای گریه " همایون شجریان، در خرم‎آباد برگزار شد و این در حالی بود که استقبال چشمگیر  مردم از این رویداد موسیقی موجب تمدید سانس اجرای برنامه از یک به دو اجرا شد که در هر دو سانس، تمام صندلیهای سالن خانه کشتی خرمآباد مملو از علاقهمندان به موسیقی و همایون شجریان بود .

در این کنسرت که به همت انجمن موسیقی لرستان و با حمایتهای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان برگزار شد، گروه اجرایی متشکل از همایون شجریان، سینا جهان آبادی نوازنده کمانچه، حسین رضایینیا نوازنده دف و دایره، پاشا هنجنی نوازنده نی، پریچهر خواجه نوازنده قانون، میلاد محمدی نوازنده تار، آئین مشکاتیان نوازنده تنبک، شهرام رکوعی نوازنده فلوت، علی جعفری پویان و پریسا پیرزاده نوازنده ویولن، لعیا اعتمادی نوازنده ویلون آلتو، نگار نورزاد نوازنده ویولنسل و آتنا اشتیاقی نوازنده کنترباس قطعاتی از آلبومهای نسیم وصل و با ستاره‌ها به آهنگ‌سازی محمد جواد ضرابیان را به اجرا درآوردند.

تصنیف  مرغ سحر " آخرین قطعه اجرایی گروه بود که با هم خوانی جمعیت حاضر در سالن همراه شد و فضایی زیبا را در محل اجرای کنسرت به وجود آورد.

گروه اجرایی کنسرت" هوای گریه " پس از اجرای برنامه در کشور استرالیا به خرمآباد آمده بود و در ادامه به استانهای کردستان و کرمانشاه سفر خواهد کرد.

منبع: ایسنا

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.