روابط عمومی و امور بین الملل آستان مقدس امام خمینی(س) در پیامی به شهادت رسیدن جمعی از آتش نشانان و امدادگران ریزش ساختمان تجاری پلاسکو را به آحاد ملت بزرگ و صبور ایران تسلیت گفت.
 

به گزارش جماران، روابط عمومی و امور بین الملل آستان مقدس امام خمینی(س) در پیامی به شهادت رسیدن جمعی از آتش نشانان و امدادگران ریزش ساختمان تجاری پلاسکو را به آحاد ملت بزرگ و صبور ایران تسلیت عرض می نماید.

 

متن پیام تسلیت به شرح زیر است:

 

به نام خدا

 

انا لله و انا الیه راجعون

 

صبحگاه 30 دی ماه سال 95  شاهد سردی و تلخی حادثه ای هستیم  که همه دل ها و قلب ها را متاثر و جریحه دار کرد اتفاقی ناگوار که همیشه در یاد و خاطر اذهان باقی خواهد ماند.

 

اگرچه آتش امروز صبح و روز واقعه روی نامهربان خود را به مردم و افراد حاضر در ساختمان پلاسکو  نشان داد و حادثه‌ای جانکاه را به وجود آورد و موجب جان باختن و مجروح شدن و به شهادت رسیدن تعدادی از عزیزان  شد و خسارات مالی فراوانی را به دنبال داشت.

 

اما روح مقاومت، ایثار و حرکت جهادی آتش نشانان فداکار قابل تقدیر است و در نهایت با تقدیر از زحمات شجاعانه آتش نشانان فداکار،امدادگران حاضر در محل حادثه شهادت و مصدوم شدن جمعی از آتش نشان ها ،امدادگرها  و برخی از هموطنان عزیز را تسلیت می گوییم .

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.