«امروز با مادرم تلفنى صحبت مى‌کردم و به او گفتم امشب مى‌خواهم به روى صحنه بروم، برایم دعا کن. او جواب داد آن کسانى که از روز اول کنارت بودند، امشب مى‌آیند و با تو مى‌‌خوانند».

به گزارش جماران، این جملات بخشى از حرف‌های حامد همایون، خواننده جوان پاپ در اولین کنسرت رسمی او است.

این خواننده تازه‌کار که برخى او را ستاره جدید این روزهاى پاپ مى‌دانند، اولین اجراى رسمى صحنه اى خود را ٢٧ دى ماه در سى‌ودومین جشنواره موسیقى فجر برگزار کرد. او به تازگى (٢٣ دى ماه) اولین آلبوم رسمى خود را با نام "دوباره عشق" منتشر کرده است.

حامد همایون در این اجرا گفت: بهترین اتفاق زندگى من امشب است.

این خواننده ادامه داد: از روزى که شروع کردم، یک‌سال مى‌گذرد. من شیرازى هستم. امروز با مادرم تلفنى صحبت مى‌کردم و به او گفتم امشب مى‌خواهم به روى صحنه بروم، برایم دعا کن. او جواب داد آن کسانى که از روز اول کنارت بودند، امروز مى‌آیند و با تو مى‌خوانند.

همایون پس از اداى این جملات احساساتى شد و اشک ریخت.

در این کنسرت که در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللى تهران برگزار شد، به ترتیب قطعات "به چشمات قسم"، "چنین کنم، چنان کنم"، "چتر خیس"، "خدا همین حوالیه"، "دوباره عشق"، " مى‌روم"، "مردم شهر"، "نگاهم کن"، "مجنون"، "چه عشقى"، "دیوونگى"، "قسمت"، "بارون که زد"، "آه نکش"، "دنیاى من" و "شیدایى" توسط این هنرمند خوانده شد.

همایون در این کنسرت به دفعات خدا را شکر و همچنین مخاطبان خود را داراى انرژى مثبت توصیف کرد. فریاد "حامد حامد" هواداران وى چندین بار فضاى  سالن را پر کرد.

قطعات "چنین کنم، چنان کنم"، "دنیاى من"، "به چشمات قسم" و "چتر خیس" براى دومین بار در این کنسرت اجرا شدند.

این اجرا که قرار بود ساعت ١٩ آغاز شود، با ۲۰ دقیقه تأخیر شروع شد و ورود مخاطبان به سالن تا اجراى هشتمین قطعه نیز ادامه داشت.

حراست سالن تا پایان اجراى هر قطعه به افرادى که دیر رسیده بودند، اجازه ورود نمى‌داد. این موضوع موجب اعتراض مخاطبانى شد که مجبور بودند دقایقى را پشت درهاى سالن بمانند.

سامان امامى (رهبر ارکستر)، پیمان لطیفى (نوازنده درامز)، رضا عیوضى (نوازنده گیتار باس)، محمد افشانى (نوازنده گیتار)، آلن بارسخیان (نوازنده گیتار الکتریک)، امیرحسین توسلى (نوازنده تار، سه تار، گیتار و باغلاما)، علیرضا توسلى (نوازنده دف)، پوریا ربانیان (نوازنده پرکاشن) و سینا ذکایى (نوازنده فلوت) نیز در کنار حامد همایون هنرنمایى کردند.

حامد همایون با نام اصلى سید حامد محمودزاده در این دوره از جشنواره موسیقى فجر چهار سانس در دو روز پى در پى (ساعت ١٩ و ٢٢ روزهاى ٢٨ و ٢٩ دى ماه) اجرا مى‌کند. طبق اعلام روابط عمومى این جشنواره، بلیت‌هاى هر چهار سانس در همان روزهاى اول بلیت فروشى به اتمام رسیده است.

پیش از این محسن رجب‌پور، تهیه‌کننده آثار حامد همایون اعلام کرده بود که تمامى درآمد اولین اجراى رسمى این هنرمند به موسسه خیریه محک تعلق خواهد گرفت. او در نشست خبرى و رونمایى از آلبوم همایون، چک اولین اجراى این هنرمند در جشنواره فجر را به دست نماینده محک داد.

منبع: ایسنا

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.