علمای بحرین در واکنش به اقدام رژیم آل خلیفه در اعدام سه جوان فعال بحرینی، با صدور بیانیه‌ای یک هفته عزای عمومی اعلام کردند.

 

 

به گزارش جماران  به نقل از المنار، علمای بحرین علاوه بر اعلام یک هفته عزای عمومی از مردم خواستند به اعتراض‌ها و تظاهرات خود در سراسر بحرین ادامه دهند.

در ادامه این بیانیه علمای بحرین بر استفاده از تمامی راه‌های مشروع برای اعلام انزجار خود از این اقدام رژیم آل خلیفه تاکید کردند و افزودند که برای پاسداشت خون این شهدا علاوه بر یک هفته عزای عمومی، مراسم عزاداری نیز به مدت سه روز برگزار خواهد شد.

در ادامه با تاکید بر تقدیم شهدای فراوان در را ه رسیدن به آزادی و عزت تاکید شده است که تا رسیدن به هدف نهایی از تلاش خود باز نخواهیم ایستاد حتی اگر چندین برابر شهید تقدیم هدف و آرمان خود کنیم. در این بیانیه اضافه شده است که حکومت آل خلیفه نفس‌های آخر خود را می کشد و با صبر و استقامت به پیروزی نهایی دست خواهیم یافت.

رژیم آل خلیفه صبح امروز- یکشنبه- به رغم خواسته‌های جوامع جهانی و مردم بحرین مبنی بر عفو زندانیان سیاسی، سه نفر از جوانان مخالف بحرینی که به گفته پلیس این کشور در کشته شدن سه نیروی پلیس دست داشته‌اند را اعدام کرد.

منبع:ایلنا

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.