وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حاشیه مراسم ترحیم آیت ا.. هاشمی رفسنجانی در مسجد اعظم قم، گفت: ایشان به رحمت الهی ایمان داشت و در جهت استقلال، آزادی و برپایی جمهوری اسلامی تلاش بسیاری کرد.

به گزارش جماران، دکتر سید حسن هاشمی ضمن تسلیت به مردم ایران و همه علاقمندان ایشان و بخصوص رزمندگان دوران دفاع مقدس که خاطرات بسیاری از ایشان دارند، گفت: آیت ا.. هاشمی رفسنجانی یکی از روحانیون مخلص، انقلابی، اهل اخلاق  و انسانی اهل مدارا و گذشت بود.

وزیر بهداشت افزود: آیت ا.. هاشمی رفسنجانی روحانی دانشمندی بود که به لطف و رحمت الهی ایمان داشت و در طول 60 سال گذشته با امیدواری به راهی که انتخاب کرده بود در جهت استقلال، آزادی و برپایی جمهوری اسلامی تلاش بسیاری کرد.

دکتر هاشمی گفت: آیت ا.. هاشمی رفسنجانی در واپسین لحظات عمرش هم امیدوار به رحمت الهی و همت مردم شریف ایران بود برای اینکه بتوانند آنچه که دستاوردهای سال های طولانی بوده را حفظ کنند و آن بخشی را که هنوز بر زمین مانده است و آرزوی امام راحل،  مقام معظم رهبری و شهدای انقلاب اسلامی است را در سال های آینده مجقق کنند.

وزیر بهداشت گفت: آیت ا.. هاشمی رفسنجانی در عمل نشان داد که در شرایط فعلی، آرامش در کشور بسیار مهم است و مردم نیز این را باور داشتند زیرا مردم احساس می کردند که تمام تلاش آیت ا.. این است که  نگذارد در منطقه جنگ، نزاع و درگیری جدیدی ایجاد شود.

دکتر هاشمی با بیان اینکه ایشان مسائل را شخصی نمی کرد و به مسائل اصلی کشور توجه خاصی داشت، افزود: بخش عمده ایی از این مسائل آرامش منطقه و کشور است که نتیجه آن رونق اقتصادی، ایجاد اشتغال و رفاه بیشتر برای ایرانیان بود.

 وزیر بهداشت گفت: انشاء ا.. در ادامه مسیر بتوان آرزوهای آن عزیز را که آرزوهای امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی بود را با هدایت های رهبر معظم انقلاب محقق سازیم.

منبع: ایسنا

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.