حاضران در مجلس بزرگدشت آیت الله هاشمی رفسنجانی در مسجد اعظم قم از یک اتفاق بی سابقه خبر می دهند. هم اکنون انبوهی از عکس ها و خبرها و فیلم در شبکه های اجتماعی منتشر شده که از خیل حضور طلاب و شهروندان قم در این این مجلس حکایت دارد..
 
به گزارش جماران، محمدرضا نایینی، از اساتید حوزه علمیه قم در نوشته ای میزان حضور مردم و روحانیون را بی سابقه می خواند اما در عین حال تاکید می کند این حجم از مشارکت مردم حاوی پیامی روشن برای همه تخریب کنندگان آیت الله هاشمی است. 
 
نائینی مخالفان و تخریب گران هاشمی را به پند گرفتن از این موج اقبال مردم به آیت الله هاشمی فرا می خواند می گوید  این حجم از مشارکت مردم حاوی پیامی روشن برای همه تخریب کنندگان آیت الله هاشمی است کسانی که همه توان و ابزارهای خود را بکار گرفتند تا شهر مقدس قم برای هاشمی ناامن شود.
 
این استاد حوزه می نویسد: الان از مجلس بزرگداشت مرحوم آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در مسجد اعظم قم بیرون آمدم. سال‌ها بود چنین جمعیتی در یک مجلس بزرگداشت در مسجد اعظم ندیده بودم. به زحمت وارد مجلس شدم و تنها توانستم در حد یک عبور در مجلس توقف کنم. جایی برای نشستن نبود.
 
این جا قم است؛ جایی که متاسفانه بیشترین بی احترامی به هاشمی در آن صورت گرفت... من هیچگاه در هیچ حزبی عضو نبوده‌ام همچنان که تمایلی به جناح و جناح‌بازی ندارم اما یک چیز را نیک دریافته ام: "بی‌اخلاقی ممکن است دو روزی تو را جلو ببرد اما در نهایت، نتیجه معکوس خواهد داد.

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.