احمد مسجد جامعی با اشاره به ویژگی‌های شخصیتی آیت الله هاشمی رفسنجانی گفت: آیت الله هاشمی رفسنجانی نیم قرن نقشی اساسی را در تحولات ایران و منطقه ایفا کردند.

به گزارش جماران، احمد مسجدجامعی عضو شورای شهر تهران  در حاشیه مراسم تشییع پیکر آیت الله هاشمی رفسنجانی، مهمترین ویژگی ایشان را جامعیت دانست و گفت: ایشان نشان دادنده بودند که هیچ گاه هیجان زده نشده و صبور هستند و در شرایط مختلف می‌توانستند متانتشان را حفظ کنند.

وی افزود: آیت الله هاشمی رفسنجانی هیچ گاه هیجانات معمولی را که بعضا در سایرین می‌بینیم در سخنان و رفتارشان بروز ندادند. ایشان شخصیت برجسته‌ای در حوزه سیاست بودند و سال‌های متمادی در عرصه سیاسی کشور حضور موثر داشتند، همچنین همواره برای مسائل تحلیل داشتند و اطلاعات تاریخی‌شان درباره ایران بسیار زیاد بود و در عین حال نیم قرن نقش اساسی در تحولات ایران و منطقه ایفا کردند.

این عضو شورای شهر تهران تاکید کرد: بنابراین از این جهت آیت الله هاشمی رفسنجانی شخصیت فوق العاده‌ای بودند و پیشگویی‌ها و نظراتشان در حوزه مسائل منطقه بعضا شگفت آور است و طبعا فقدان شخصیتی با این ویژگی‌ها برای کشور بسیار تلخ است.

منبع: ایسنا

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.