رئیس شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان در پیامی درگذشت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی را تسلیت گفت.

به گزارش جماران، متن پیام به شرح ذیل است:
خبر تاسف‌بار درگذشت حضرت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، یار دیرین امام و رهبری، ایران را در بهت و ماتم فرو برد.
ایشان مبارز خستگی‌ناپذیر انقلاب و مدافع بی‌نظیر نظام جمهوری اسلامی بودند که تا ساعات پایانی حیات مبارکشان، خللی در باور و عقیده‌شان در خدمت به مردم و پاسداشت امانت امام و شهدای انقلاب و دفاع مقدس پدیدار نشد و علیرغم اهانت‌ها و بی‌مهری‌های متعدد، همواره امیدبخش و ابتکارآفرین بودند.
صبر و حلم ایشان در مقابل بدگویی‌ها یادآور مظلومیت شهید بهشتی بود؛ ایشان سینه ستبر کرده و تیر طعن به جان خریده اما هرگز قدم استوارش در دفاع از انقلاب بزرگ ملت ایران و رشادت‌های رزمندگان جبهه‌های جنگ و همگامی‌اش با امام و رهبری سست نشد.
آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، فرمانده جنگ بود که مبتکر صلح شد و با همان همیت و غیرتی که در جبهه‌های دفاع از ملک و مذهب داشتند، در سنگر سازندگی نیز توفیق‌های بزرگ به یادگار گذاشتند.
ایشان با وجود ناملایمات فراوان هرگز از اجابت خواست مردم فروگذار نکردند و همواره خود را در معرض رای و قضاوت عمومی قرار دادند؛ حتی تدبیر آیت‌الله هاشمی رفسنجانی موجب شد رد صلاحیت تلخ ایشان کام نظام و مردم را تلخ‌تر نکند و با اقبال ایشان به صندوق‌های رای شیرینی برآورده شدن خواست اکثریت جامعه ملموس شود.
آیت‌الله هاشمی رفسنجانی به حق شایسته این تعبیر والای رهبر کبیر انقلاب بودند: «بدخواهان باید بدانند هاشمی زنده است چون نهضت زنده است.» تا نهضت اسلامی مردم تحت زعامت رهبری عالیقدر نظام زنده باشد، یاد و میراث این انقلابی امیدوار و مصلح بردبار و عالم بزرگوار زنده و پابرجا خواهد ماند.
آیت‌الله هاشمی رفسنجانی خیرخواه همگان بودند؛ حتی مخالفانشان. هر بار که توفیق زیارت ایشان را داشتم، امید و آرزوهای نیک ایشان برای اسلام و ایران را به خوبی حس می‌کردم. ایشان گنجینه ارزشمندی بودند که از گرو گذاشتن مال و جان و آبرو و امن و امان خود برای اعتلای انقلاب و ایران، مردم و اسلام دریغ نکردند.
امشب ایران بزرگمردی وفادار و مردم همراهی فداکار را از دست دادند؛ ضایعه فقدان ایشان چنان عمیق است که ایران و جهان اسلام را عزادار کرده است.
با درد و دریغ، این ضایعه بزرگ را محضر رهبر معظم انقلاب که دوست و همراهی صدیق را از دست دادند و نیز ملت ایران تسلیت عرض می‌کنم؛ تسلیت برای ایستادن قلب پاکی که جز به عشق قرآن و ایران نتپید و آرزومندم که در سایه قرآن روح ایشان محشور ائمه و بزرگان شود.
سید محمد صادق خرازی

منبع: ایسنا

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.