دبیر کل مجمع نیروهای خط امام، خود گذشتگی و تعهد به انقلاب را از بارز‌ترین ویژگی‌های آیت‌الله هاشمی عنوان کرد.

به گزارش جماران ، حجت الاسلام سید هادی خامنه‌ای در مراسم وداع با آیت الله هاشمی که در حسینیه جماران در حال برگزاری است، گفت: آیت الله هاشمی امتیازات زیادی داشتند که موجب برجسته شدن ایشان می‌شد. 

او ادامه داد: سابقه زیاد در مبارزه، همراهی امام، اعتماد ویژه حضرت امام به ایشان، علم و اندیشه، مدیریت، شجاعت و از خودگذشتگی و سوابق زیاد ایشان در کمتر کسی پیدا می‌شود. 

دبیر کل مجمع نیروهای خط امام درباره بارز‌ترین ویژنگی‌های رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام اظهار داشت: از خود گذشتگی و تعهد به انقلاب از بارز‌ترین ویژگی‌های آقای هاشمی بود. 

سیدهادی خامنه‌ای در مورد خط اعتدالی آیت الله هاشمی تصریح کرد: خط امام خط اعتدال بود و آقای هاشمی خط امام را ادامه می‌داد. حقیقتا خط انقلاب خط اعتدال است و کسانی که فکر می‌کنند انقلاب منزوی است، اشتباه می‌کنند. 

او در پاسخ به سوالی درباره نسبت هاشمی و اصلاحات خاطرنشان کرد: آقای هاشمی با اصلاحات همکاری زیادی داشتند و با آن موافق بودند. اصلاحات نیز مفهوم بسیطی دارد و از این جهت می‌توان او را اصلاح طلب، مصلح و انقلابی دانست اما به نظر بهترین لقب برای ایشان همانند امیرکبیر ایران است که درباره ایشان گفته می‌شود.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.