تاکنون ساعت‌های هوشمند مختلفی از سوی سامسونگ طراحی شده که هیچ‌ کدام با دستگاههای IOS منطبق نیستند و سامسونگ به دنبال راه‌حلی برای این مساله به طراحی چند اپلیکیشن پرداخته است.

به گزارش ایسنا به نقل از  ورج، این شرکت الکترونیک کُره‌ای یک جفت اپلیکیشن روی فروشگاه برنامه iOS اپل (اپ استور) ارائه کرده که به ساعت‌های هوشمند Gear S2،Gear S3 و Gear Fit 2 سامسونگ با سیستم عامل "تایزن" اجازه می‌دهد با گوشی‌های اپل نیز سازگار شوند.

سامسونگ در بیانیه‌ای اظهار کرده است: اگرچه خصوصیات و عملکردهای هر دستگاه متفاوت است اما کاربران iOS می‌توانند از طراحی بی‌انتها و شیک ساعت هوشمند Gear S3سامسونگ، ضد آب و ضد غبار بودن آن و همچنین اپلیکیشن‌های جی‌پی‌اس، ارتفاع‌سنج، فشارسنج و سرعت‌سنج لذت ببرند. همچنین کاربران می‌توانند تناسب اندام خود را با نظارت بر مسافت و مسیر طی شده، سرعت دوندگی، کالری مصرفی و ضربان قلب پیگیری کنند.

دارندگان تلفن‌های همراه آیفون 5، 5S، 5C، 6، 6 پلاس، 6S، 6S پلاس، 7، 7 پلاس یا SE که سیستم‌عامل iOS 9 دارند، می‌توانند اپلیکیشن مخصوص ساعت هوشمند Gear S را از اینجاو برای ساعت Gear Fit از اینجا دانلود کنند.

منبع: ایسنا

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.