وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه برجام نشان مقاومت و سند افتخارآمیز ماست، اظهار داشت: برخی‌ها می‌خواهند فضایی ایجاد کنند که کسی از برجام دفاع نکند.

به گزارش جماران ، دکتر علی ربیعی که در ادامه سفرهای استانی خود به استان گلستان سفر کرده است، در تشریح ابعاد مختلف برجام گفت: برجام یک استراتژی هوشمندانه و کاملا موثر سه بعدی در بهترین زمان ممکن بود؛ به طوری که برنامه‌های جنگ افروزانه اسراییل برای انزوای سیاسی ایران را خنثی کرد، از سقوط، انحطاط و انزوای اقتصادی کشور جلوگیری کرد و زمینه نجات، احیاء و خیزش اقتصادی کشور را فراهم کرد و در دوران اهمیت بی‌سابقه ایران، امکان ایفای نقش موثر تاریخی و تعیین کننده منطقه‌ای را فراهم کرد.

وزیر رفاه با تاکید بر اینکه امسال سال شکوفایی اقتصاد و بهره‌گیری از دستاوردهای برجام است، افزود: بعد از یک رقمی شدن نرخ تورم، دستیابی به نرخ رشد ٧.٤ درصدی در اقتصاد و خروج از رکود عمیق دستاوردهای بزرگی است.

جانشین ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی در استان بجنورد در پاسخ به کسانی که رشد اقتصادی ٧.٤ درصدی را ناملموس می‌خوانند، گفت: شرایط ما همانند صف طولانی خودروهایی است که مدت زیادی پشت چراغ قرمز مانده‌اند و با سبز شدن چراغ حتی با عبور سریع و مسیر سبز طولانی، همه همزمان فرصت عبور را تجربه نمی‌کنند، اما مسیر از بن بست خارج شده است.

ربیعی سپس اظهار داشت: می‌خواهم بگویم با رهبری‌های مقام معظم رهبری و تدابیر رئیس جمهور محترم هم سانتریفیوژها چرخید، هم اقتصادی ملی و هم قدرت ملی افزایش یافت، هم رژیم صهیونیستی و جنگ افروزهای منطقه‌ای را منزوی کرد و هم منافع اقتصادی کشور را تامین کرد. با وجود بسیاری مسایل، برجام دستاوردهای بزرگی برای کشور به ارمغان آورد.

منبع:ایسنا

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

کلمات کلیدی برجام علی ربیعی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.