هواپیماهای عربستانی آمریکایی طی ساعت های گذشته مراکز عمومی و منازل مسکونی را در شهرهای مختلف یمن هدف قرار دادند.

 هواپیماهای عربستانی آمریکایی طی ساعت های گذشته مراکز عمومی و منازل مسکونی را در شهرهای مختلف یمن هدف قرار دادند.

به گزارش جماران ، یک منبع نظامی در این باره گفت: بر اثر دو نوبت حمله هوایی عربستان به مزارع منطقه محدیده در شهر باقم استان صعده یک تن کشته شد. این در حالی است که هواپیماهای دشمن طی دو نوبت مناطق آل الزماح در این شهر، طخیه در شهر مجز و مران در شهر حیدان را بمباران کردند. 

این منبع افزود: هواپیماهای دشمن با حمله به خانه های مسکونی در منطقه جمعه بنی بحر در شهر ساقین استان صعده و نیز مناطق بسباس در شهر رازح و البقع و القمع در شهر کتاف، تعداد زیادی از این خانه ها را ویران کردند. 

این منبع ادامه داد: هواپیماهای متجاوز طی دو نوبت وادی العقران در شهر نهم و شهر ارحب استان صنعا و نیروگاه برق میدی و نیروگاه شهر حرض استان حجه را مورد حمله قرار دادند.

این منبع تاکید کرد: همزمان با حمله هوایی عربستان مزدوران آن در داخل یمن خانه های شهروندان در شهر صرواح استان مارب را مورد حمله خمپاره ای قرار دادند.

هنوز آمار کشته ها و زخمی های جنایت امروز عربستان در یمن منتشر نشده است. 

عربستان همراه با چند کشور دیگر از ششم فروردین سال گذشته اقدام به تجاوز نظامی به یمن و محاصره زمینی، دریایی و هوایی این کشور به هدف بازگرداندن عبدربه منصور هادی رئیس جمهوری مستعفی یمن به قدرت کرد. این تجاوز نظامی تاکنون نتیجه ای جز کشتار بیش از 10هزار یمنی و زخمی شدن ده ها هزار تن دیگر و همچنین آواره شدن میلیون ها یمنی و ویرانی زیرساخت های این کشور نداشته است.

منبع:ایرنا

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.