در این دیدار که در ریاض، پایتخت عربستان سعودی برگزار شد، دو طرف درباره روابط دوجانبه، زمینه‌های همکاری مشترک و چندین موضوع مهم مشترک صحبت کردند.

به گزارش جماران؛ ولیعهد سعودی و نخست وزیر پاکستان روز شنبه در ریاض با یکدیگر دیدار کرده و درباره تحولات منطقه گفت‌وگو کردند.

«محمد بن سلمان» ولیعهد سعودی روز شنبه در دیدار با «عمران خان» نخست وزیر پاکستان درباره تحولات منطقه‌ای و بین‌المللی گفت‌وگو کردند.

به گزارش خبرگزاری عربستان سعودی، در این دیدار که در ریاض، پایتخت عربستان سعودی برگزار شد، دو طرف درباره روابط دوجانبه، زمینه‌های همکاری مشترک و چندین موضوع مهم مشترک صحبت کردند.

در این نشست «فیصل بن فرحان» وزیر امور خارجه، «مساعد بن محمد العیبان» وزیر کشور، «خالد الحمیدان» رئیس اطلاعات کل و «نواف المالکی» سفیر عربستان سعودی در پاکستان حضور داشتند.

همچنین از مقامات پاکستانی «سهیل محمود» سرپرست وزارت خارجه، «رجا علی»سفیر پاکستان در عربستان سعودی و تعدادی دیگر از مقامات پاکستانی حضور داشتند.

از ماه مه سال جاری (اردیبهشت‌ماه) این چهارمین بار است که عمران خان به عربستان سعودی سفر می‌کند. او در ماه اکتبر، بعد از دیدار با محمد بن سلمان به ایران سفر کرد. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.