هیات نیرو دریایی ایران به دعوت نیرو دریایی پاکستان برای بازدید از مراکز نظامی و آشنایی با دستاوردهای این کشور در عرصه علوم نظامی، دفاعی و امنیت دریایی به شهربندری کراچی سفر کرد.

به گزارش جماران؛ امیر دریادار «حسین خانزادی» فرمانده نیرو دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران روز سه شنبه و در دومین روز سفر رسمی خود به پاکستان، در شهر بندری «کراچی» از تاسیسات نیرو دریایی، مراکز علمی و تجهیزات دفاعی این کشور بازدید کرد.

به گزارش جماران؛ دریادار خانزادی در بدور ورود به کراچی از سوی «احمد محمدی» سرکنسول ایران در این شهر، مقامات ارشد نیرو دریایی پاکستان، و مسئولان ارشد دولت ایالتی مورد استقبال قرار گرفت.

فرمانده نداجا همچنین با حضور در مرقد «محمد علی جناح» بنیانگذار پاکستان پس از اهدای تاج گل و ادای احترام، دفتر یادبود این رهبر انقلابی پاکستان را امضا کرد.

هیات نیرو دریایی ایران به دعوت نیرو دریایی پاکستان برای بازدید از مراکز نظامی و آشنایی با دستاوردهای این کشور در عرصه علوم نظامی، دفاعی و امنیت دریایی به شهربندری کراچی سفر کرد.

156816512

سرکنسول ایران در کراچی گفت: هیات نیرو دریایی به ریاست امیر خانزادی در برنامه هایی که از جانب نیرو دریایی پاکستان تدارک دیده شده بود، شرکت کرد.

وی افزود: فرمانده نداجا همچنین از دانشکده مهندسی جوهر، دانشگاه نیرو دریایی، پایگاه دریایی قاسم و از کارخانه کشتی سازی کراچی بازدید کرد.

امیر دریادار خانزادی با فرماندهی نیرو دریایی حوزه کراچی، فرمانده دانشگاه نیروی دریایی، فرمانده گارد ساحلی و رئیس کارخانه کشتی سازی پاکستان دیدار و درخصوص توسعه همکاری ها میان نیروهای دریایی ایران و پاکستان بحث و تبادل نظر کرد.

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران روز گذشته (دوشنبه) با سفر به «اسلام آباد» با دریادار «ظفر محمود عباسی» همتای پاکستانی خود دیدار و درخصوص توسعه همکاری های مشترک و موضوعات مورد علاوه بحث و تبادل نظر انجام داد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.