یک عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها تاکید کرد که عملکرد شورای نگهبان در تایید صلاحیت کاندیداها نقش موثری در مشارکت مردم در انتخابات پیش‌رو دارد.

به گزارش جماران، شهاب‌الدین بیمقدار ، ضمن ارزیابی از کاندیداهای ثبت نام کرده برای انتخابات مجلس یازدهم در پاسخ به این پرسش که در انتخابات پیش‌رو چه طیفی می‌تواند موفق‌تر عمل کند؟، بیان کرد: باید منتظر بود تا ببینیم در گام اول برخورد شورای نگهبان با کاندیداها چگونه خواهد بود. از نظر بنده شورای نگهبان باید صلاحیت کاندیداها را منصفانه و با دقت بررسی کند. اگر شورای نگهبان برخورد خوبی در بررسی صلاحیت کاندیداها داشته باشد قطعا مردم جامعه نیز مشارکت بالاتری در انتخابات خواهد داشت.

وی افزود: مساله‌ دیگر بحث معیشت مردم است که بر روی حضور مردم در انتخابات و نتیجه آن تاثیرگذار خواهد بود.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: همه طیف‌ها و جریانات باید با مردم روراست باشند. مردم از دورنگی و دروغ‌گویی ناامید می‌شوند. مردم نیز باید دقت داشته باشند تا وعده‌های کاندیداها را سنجیده و براساس شناخت و تخصص به آنان رای دهند تا نتیجه مطلوبی حاصل شود.

بیمقدار در ادامه تاکید کرد: زمانی که یک نماینده با وعده ایجاد جاده به مجلس شورای اسلامی راه پیدا کند قطعا مجلس نمی‌تواند در سطح ملی نقش ایفا کند.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به مشارکت تعداد زیادی از افراد برای کاندیداتوری در انتخابات پیش‌ روی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: مردم باید دقت کنند تا به افرادی رای دهند که دغدغه ملی داشته و در سطح ملی کار کنند. از نظام نیز انتظار می‌رود جمهوریت نظام را تقویت کند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
2 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.