یکی از این اسناد که مربوط به سال ۱۳۴۵ است برای نخستین بار در هفتمین نمایشگاه تاریخ محلی موزه کتاب و میراث مستند سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران در معرض دید عموم قرار می گیرد.

به گزارش جماران؛ بخشی از اسناد مربوط به رهبر معظم انقلاب برای نخستین بار در نمایشگاه تاریخ محلی خراسان، فردا در کتابخانه ملی رونمایی می‌شود.

به گزارش روابط عمومی سازمان اسناد وکتابخانه ملی ایران، یکی از این اسناد که مربوط به سال ۱۳۴۵ است برای نخستین بار در هفتمین نمایشگاه تاریخ محلی موزه کتاب و میراث مستند سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران در معرض دید عموم قرار می گیرد.

همچنین اصل دست نوشته حضرت آیت‌‎الله خامنه ای در ذیل یکی از شماره‌های مجله گنجینه (از مجلات چاپ شده سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران) در این نمایشگاه قابل مشاهده است.

از دیگر اسناد مربوط به رهبر معظم انقلاب در این نمایشگاه می توان به دست نوشته دیگری از ایشان در نخستین صفحه از کتاب مجمع الاصناف (شهرآشوب) که در سال ۱۳۷۵ از سوی مقام معظم رهبری به کتابخانه ملی ایران اهدا شد، اشاره کرد.

در کنار دست نوشته های رهبر معظم انقلاب اسلامی، عکس هایی از حضور ایشان در تظاهرات سال ۱۳۵۷ در مشهد مقدس به چشم می‌خورد.

آیین گشایش هفتمین نمایشگاه استانی موزه کتاب و میراث مستند ایران با عنوان «خراسان سرزمین خورشید» فردا (دوشنبه - ۱۸ آذرماه) ساعت ۱۲:۳۰ در سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران برگزار می‌شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.