فرماندار تهران گفت: جمعیت بیشتری نسبت به روز قبل ثبت نام کردند، ۲۳۸ نفر امروز تا آخرین لحظه ثبت نام کردند، همچنین ۳۰ نفر در صف انتظار هستند و در مجموع آن ۲۶۸ نفر می‌شود.

به گزارش جماران؛ فرماندار تهران در پایان دومین روز ثبت‌نام داوطلبان انتخابات مجلس یازدهم آخرین آمار تا این لحظه را تشریح کرد.

عیسی فرهادی فرماندار تهران در جمع خبرنگاران درباره آمار ثبت نامی‌های داوطلبانه امروز و روز گذشته گفت: امروز دومین روز از ثبت‌نام داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی را برگزار کردیم.

وی ادامه داد: جمعیت بیشتری نسبت به روز قبل ثبت نام کردند، ۲۳۸ نفر امروز تا آخرین لحظه ثبت نام کردند، همچنین ۳۰ نفر در صف انتظار هستند و در مجموع آن ۲۶۸ نفر می‌شود.

فرهادی با اشاره به ثبت نام‌کنندگان طی دو روز گذشته خاطرنشان کرد: دیروز ۱۸۳ نفر ثبت نام قطعی داشتند و در مجموع ۴۲۱ نفر دیروز و امروز برای انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت نام کردند. از این میان ۷۴ نفر زن و ۳۴۷ نفر مرد هستند. مدارک تحصیلی ثبت نام کنندگان در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی هم به ترتیب ۳۲۹ نفر فوق لیسانس، ۶۰ نفر دکتری، ۱۲ نفر حوزوی و ۲۰ نفر لیسانس است.

فرماندار تهران گفت: پیرترین داوطلب ۷۳ سال سن و جوان‌ترین ۳۰ سال و ۲ ماه داشتند. افزون بر این ۲۶ درصد از جامعه ایثارگران و ۲۳ درصد از ادوار مختلف تاکنون در این دوره ثبت نام کردند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.