کیهان نوشت: از سوی دیگر فرار به جلوی سران فتنه در ماجرای بنزینی اخیر در حالی است که آنها در انتخابات سال 92 و 96 از روحانی حمایت کردند و اکنون باید پاسخگوی سوءمدیریت‌های انجام گرفته باشند

به گزارش جماران، روزنامه کیهان در ستون اخبار ویژه خود نوشت: مواضع منتشره به نام سه تن از سران فتنه88 و به بهانه اغتشاشات بنزینی، بار دیگر از رفتار توأم با غرض‌ورزی و بی‌اختیاری آنها خبر می‌دهد.
خاتمی، موسوی و کروبی اخیراً در اظهارنظرهایی، ضمن تبرئه و توجیه جنایت‌ها و شرارت‌های انجام گرفته از سوی شبکه سازمان یافته ضد انقلاب و اشرار مسلح، و بی‌آنکه انتقادی را متوجه دولت به عنوان طراح و مجری گران کردن و سهمیه‌بندی بنزین بکنند، تلاش کردند نظام را در موضع اتهام بنشانند و با همان ادبیات رسانه‌ها و محافل ضدانقلاب شبهه‌پراکنی کنند. موسوی در این زمینه با کتمان جنایت‌های اشرار و تروریست‌ها در آدم‌کشی، آتش‌زدن پمپ‌بنزین‌ها و بانک‌ها و اموال عمومی و خصوصی، حمله به مساجد و حسینیه‌ها و آتش زدن قرآن، و حمله به عابران و رهگذران بی‌گناه، ماجرای اخیر را به کشتار شاه در میدان ژاله تشبیه کرد(!!) و تیتر یک رسانه‌های وابسته به MI6 و سیا شد که همواره ابزار کودتا و سرکوب بوده‌اند. به عنوان مثال، سایت شبکه دولتی انگلیس در حالی موضع موسوی را تیتر نخست خود کرد که بی‌سیم کودتای 28 مرداد 32 بود و به مدت 25 سال دیگر، اختناق محمدرضا پهلوی را به ملت ایران تحمیل کرد.
کیهان دربخش دیگری از مطلب خود با متهم کردن میرحسین موسوی به رذالت نوشت: همین بس که سال 88 نیز پس از مشاهده حمله عوامل سازمان منافقین و بهائیت به حسینیه‌ها و هیئت‌ها و آتش زدن کتیبه‌ها و سوت و هلهله در روز عاشورا، آنها را «مردمان خداجو» توصیف کرد و بدین ترتیب سرسپردگی خود را بر شبکه صهیونیستی- انگلیسی بهائیت به اثبات رسانده بود. برخی محافل کارشناسی معتقدند موسوی سال‌ها قبل از فتنه سبز، جذب محافل ماسونی شده بود. اردشیر امیرارجمند مشاور موسوی پس از فرار از کشور به پاریس رفت و ارتباطات با سازمان منافقین را گسترده‌تر کرد.
این روزنامه در ادعایی دیگر نوشت: خاتمی نیز در اظهارنظر مشابهی، جانب جنایتکاران آشوب‌طلب و وابسته به گروهک‌ها را در حوادث اخیر گرفته و نظام را تلویحاً متهم به خشونت و سرکوب کرد.
همچنین مشابه موسوی، بیانیه‌ای هم به نام کروبی از سوی رسانه‌های ضدانقلاب منتشر شده که ادبیات آن، به ادبیات موسوی و خاتمی نزدیک و شبیه است.
یادآور می‌شود بر اساس گزارش‌های مستند و متعدد رسانه‌های آمریکایی و اروپایی، فرستادگان سران فتنه سبز به نشست‌های همفکری با مقامات آمریکایی در سال 88، خواستار تشدید تحریم‌ها علیه ایران شده اما گفته بودند تحریم‌ها نه به شکل تدریجی که مثال واکسن عمل کند، بلکه باید دفعتاً و به شکل فلج‌کننده اعمال شود.
در حقیقت گرای تحریم‌های شدید در دولت اوباما و سپس ترامپ را همین سران فتنه از 10 سال قبل به دشمن دادند که کشور همچنان درگیر این خیانت است.
از سوی دیگر فرار به جلوی سران فتنه در ماجرای بنزینی اخیر در حالی است که آنها در انتخابات سال 92 و 96 از روحانی حمایت کردند و اکنون باید پاسخگوی سوءمدیریت‌های انجام گرفته باشند، اما چون کمترین شجاعت در مسئولیت‌پذیری و عذرخواهی از مردم ندارند، ترجیح می‌دهند دیکته‌های بیگانگان را بازگویی کنند.

کیهان با متهم کردن موسوی، خاتمی و کروبی به وطن فروشی در پایان مدعی شد: مواضع این افراد تردیدی باقی نمی‌گذارد که دشمنان و سرویس‌های جاسوسی آنها، از این جماعت آتو‌هایی در دست دارند که سر بزنگاه وادار به خیانت‌های جدید می‌کنند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
48 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.