فرمانده انتظامی استان فارس گفت: ماموران پلیس امنیت عمومی با کار اطلاعاتی و تحقیقات گسترده طی روزهای اخیر، 9 نفر از عاملان اصلی ارتباط با شبکه‌های معاند و بیگانه که ناآرامی‌ها و اغتشاشات را هدایت می کردند، شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی آنان را طی یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

به گزارش جماران؛ فرمانده انتظامی استان از دستگیری 9 نفر از عاملان اصلی ارتباط با شبکه های معاند و بیگانه در اغتشاشات آبان ماه سال جاری در شیراز خبر داد.

سردار سرتیپ رهام‌بخش حبیبی گفت: در پی ناآرامی ها و اغتشاشات آبان ماه سال جاری در سطح استان و به ویژه شهر شیراز، شناسایی و دستگیری عوامل اصلی این موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت.

به نقل از سایت پلیس فارس او گفت: ماموران پلیس امنیت عمومی با کار اطلاعاتی و تحقیقات گسترده طی روزهای اخیر، 9 نفر از عاملان اصلی ارتباط با شبکه‌های معاند و بیگانه که ناآرامی‌ها و اغتشاشات را هدایت می کردند، شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی آنان را طی یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان با بیان این که افراد دستگیر شده در تحقیقات تکمیلی پلیس به ارتباط با شبکه های معاند و بیگانه اعتراف کردند، افزود: متهمان با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

گفت: نیروی انتظامی حافظ نظم و امنیت در جامعه است و با افراد مخل نظم و امنیت عمومی قاطع و قانونی برخورد می کند.

 

روزهای ابتدایی هفته گذشته، در پی اجرای طرح مدیریت بنزین، اعتراض‌هایی در شیراز آغاز شد که با سوءاستفاده برخی فرصت طلبان، به آشوب کشیده شد.

به گفته محمدتقی تذروی، عضو شورای شهر شیراز، در جریان این ناآرامی‌ها تنها به زیرساخت‌های شهری شیراز بیش از 200 میلیارد تومان آسیب وارد شده است.

براساس اعلام مدیرکل پخش فرآورده‌های نفتی استان فارس، تعدادی از جایگاه‌های بنزین در کلانشهر شیراز بین 30 تا 80 درصد خسارت دید.

همچنین در این حوادث به شماری از بانک‌های شهر شیراز آسیب‌های جدی وارد شده است اما تاکنون هیچ آمار رسمی در این خصوص اعلام نشده است.

روابط عمومی جهاددانشگاهی استان فارس نیز میزان خسارت وارد شده به ساختمان مرکز علمی، آموزشی و فرهنگی این نهاد را بالغ بر 8 میلیارد تومان اعلام کرده است.

پیش از این نیز فرمانده انتظامی استان فارس، در دو مرحله از دستگیری 17 نفر عوامل اصلی ناآرامی‌ها و اختلالات ترافیکی و آشوب‌های هفته گذشته شیراز خبر داده بود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.