این مطلب را تذروی یکی از اعضای شورای اسلامی شهر شیراز در نشست روز چهارشنبه این شورا بیان کرد.

به گزارش جماران؛ شورای اسلامی شهر شیراز، خسارت‌ها و زیان‌هایی که در جریان اغتشاشات هفته پایانی آبان ۹۸ به تاسیسات و اموال عمومی خدمات شهری این شهروارد شد، بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان اعلام کرد.

این مطلب را یکی از اعضای شورای اسلامی شهر شیراز در نشست روز چهارشنبه این شورا بیان کرد و این در حالی است که میزان این خسارت‌ها در جلسه پیشین این نهاد که بیست و نهم آبان 98 برگزار شد، از سوی رییس کمیسیون برنامه و بودجه این شورا حدود 100 میلیارد تومان تخمین زده شده بود.   

محمد تقی تذروی در جلسه امروز (ششم آذرماه 98) عنوان کرد: در حوادث اخیر شهر شیراز متاسفانه شاهد تخریب اموال عمومی و خسارت فراوان به مراکز دولتی و خصوصی توسط افراد فرصت طلب و سودجو بودیم.

وی ادامه داد: شهرداری شیراز باید هزینه جبران این خسارت‌ها را از درآمد حاصل از جیب مردم پرداخت کند.

تذروی اضافه کرد: از نمایندگان شهرستان شیراز در مجلس شورای اسلامی درخواست داریم که در قالب یک طرح 2 فوریتی از دولت بخواهند که از درآمد حاصل از افزایش قیمت بنزین نسبت به جبران خسارات‌های وارده اقدام کند.

عضو شورای اسلامی شهر شیراز همچنین خطاب به مسوولان و مدیران دستگاه‌های خسارت دیده گفت: از شما می خواهیم که در بازسازی و اصلاح مکان‌ها و تاسیسات آسیب دیده نهایت دقت، درایت و سرعت را به خرج دهند تا به زیباسازی و چشم نواز بودن این مکان‌ها و همچنین تسریع در ارایه خدمات بیانجامد.

واکنش‌ها به اصلاح قیمت بنزین که براساس مصوبه شورای عالی هماهنگی سران قوا از بیست و چهارم آبان ماه ۹۸ به اجرا گذاشته شد، در شهرهای مختلف اشکال متفاوت داشت.

در برخی شهرها این واکنش‌ها تنها در حد تجمع بود و در برخی شهرها با ایجاد ترافیک همراه شد اما در این میان، برخی افراد به اموال عمومی آسیب وارد کردند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.