رستم زاد گفت: امروز دشمن تمام امکانات خود را به کار بسته است و ما باید بیش از پیش هوشیار باشیم و پای آرمان های انقلاب و نظام و امام راحل باشیم زیرا در منطقه ای هستیم که در اوج جنگ و نا امنی و برادر کشی قرار دارد و ما با اقتدار در اوج امنیت زندگی میکنیم.

به گزارش جماران؛ فرماندار شهرستان آستارا به مناسبت هفته بسیج  در جمع بسیجیان در سالن وحدت این شهرستان اظهار داشت: بسیجیان در هشت سال دفاع مقدس، دوران سازندگی و عرصه های علمی و فناوری خوش درخشیدند و امروز، دشمنان از تفکر و روحیه بسیجی می هراسند.

وی اظهار کرد: تفکر بسیجی با دورنگری و تدبیر امام راحل، مرزها را طی کرده و به جبهه های مقاومت کشورهایی منطقه نیز رسیده است و بسیج، دولت را  امروز در عمران و آبادانی کشور همراهی می کند.

وی ادامه داد: امروز دشمن فکر میکند که نقطه ضعف ما اقتصاد ماست و ازین طریق فشار وارد میکند و بدنبال شکستن اراده ملت بزرگ ایران است ، اما دولت و ملت ایران با تدبیر و ابتکار عمل پیروز میدان در جنگ اقتصادی 40 ساله هستند که از یک سال پیش شدت بیشتری گرفته است و میخواستند اراده ملت بزرگ ایران اسلامی را بشکنند که نتوانستند، زیرا دشمنان هنوز قدرت مردم ایران را نشناخته اند و از گذشته ها درس عبرت نگرفته اند و از قدرت ایستادگی و از اتحاد و انسجام و قدرت بازدارندگی ما خبر ندارند.

رستم زاد افزود: امروز دشمن تمام امکانات خود را به کار بسته است و ما باید بیش از پیش هوشیار باشیم و پای آرمان های انقلاب و نظام و امام راحل باشیم زیرا در منطقه ای هستیم که در اوج جنگ و نا امنی و برادر کشی قرار دارد و ما با اقتدار در اوج امنیت زندگی میکنیم.

وی اضافه کرد: اگر امروز آمریکا ملت و مسئولین و نفت و منابع معدنی و پتروشیمی ما را تحریم می کند نشان از عجز و ناتوانی آنان در رسیدن به آروزهای شومشان که شکستن عزت ملت ایران اسلامی و غارت امول و خاک ایران است دارد و ملت ما جواب دندان شکنی به آنها داده اند وخواهند داد.

وی افزود: اگر منابع انسانی و مالی  مارا تحریم می کنند با تفکر بسیجی و جوانان برخاسته ازانقلاب و متفکران و جوانان دانشمند انقلابی و بسیجی  چه میخواهند بکنند.

وی ادامه داد: با کمک جوانان به توسعه و پیشرفت های بزرگی در عرصه های مختلف علمی و نظامی و فرهنگی رسیده ایم و در گام دوم انقلاب انشاالله در عرصه اقتصادی نیز در جهان حرف برای گفتن خواهیم داشت و باتوجه به تحریم های ظالمانه و ضد انسانی ایالات متحده علیه مردم ایران، رشد اقتصادی کم ولی مثبت داشته ایم که نشان از تلاش تیم اقتصادی دولت در بی اثر کردن این تحریم ها است .

فرماندار آستارا اظهار داشت: امروز در حوزه سیاست خارجه نیز با روشنگری های دیپلمات های جمهوری اسلامی ایران و رعایت سه اصل اساسی عزت، حکمت، مصلحت  در سطح بین المللی سیاستها و تبلیغات  ایران هراسی  ایالات متحده و هم پیمانانش، به آمریکا هراسی و بی اعتمادی به آن تبدیل شده است و این ثمره تلاش تیم دیپلماسی دولت است که با توجه به رهنمودهای مقام معظم رهبری و تدبیربه این موفقیت ها رسیده اند.

نماینده عالی دولت در شهرستان آستارا ادامه داد: دولت هدفی را در پیش گرفت؛ با محوریت توسعه عدالت اجتماعی و پرداخت هزینه سوخت به دهک های پایین جامعه ، که مورد تایید سران قوا قرار گرفت و مورد حمایت مقام معظم رهبری نیز بود، اما دشمن از دوسال پیش برنامه ریزی کرده بود و تلاش می کرد با ایجاد بد بینی نسبت به نظام انتخابات کشور را تحت تاثیرر قرار دهد که با پاسخ محکم مردم ایران مواجه شد.

وی ادامه داد: با توجه به قانون اساسی مردم حق اعتراض را دارند اما این اعتراض باید در چارچوب و با حفظ نظم و انظباط اجتماعی و همراه با تامین امنیت و آرامش و بصورت مدنی و منطقی باشد، نه اینکه یک عده معترض نما و وابسته به بیگانان با تخریب اموال و اماکن عمومی سعی در مختل کردن نظم اجتماعی و این همه آسیب به بیت المال باشند که با توصیه به موقع رهبر انقلاب مردم راه خود را از این اخلال گران جدا کرده و در جهت حمایت از امنیت کشور راهپیمایی باشکوهی در نقاط مختلف کشور انجام دادند که جای تقدیر و تشکر دارد.

photo_2019-11-26_23-10-21

وی افزود: جا دارد از مردم بافرهنگ و باسواد شهرستان آستارا تقدیر و تشکر کنم که از همان روز اول مسیر خود را مشخص کردند و با نظام و انقلاب ماندند.

رستم زاد اضافه کرد: اگر تا دیروز سنگر بسیج جبهه های دفاع مقدس بود امروز نیاز هست در گام دوم انقلاب جوانان بسییجی در عرصه تکنولوژی و سازندگی اقدام کنند و توجه به دانشمندان و نخبگان کشور تنها راه برون رفت از مشکلات کنونی است زیرا هیچ کشوری از بیرون به توسعه نرسیده و توسعه امری درون زاست. 

فرماندار آستارا یادآور شد: در سفر رئیس محترم جمهور به استان گیلان اعتبارت خوبی برای شهرستان در حوزه آب و فاضلاب با پیگیری مسئولان شهرستان در نظرگرفته شده که مراحل اداری آن در حال انجام است.

وی با اشاره به انتخابات پیش رو تاکید کرد: باید تلاش کنیم تا زمینه مشارکت حداکثری را در شهرستان فراهم کنیم وهمه ما این تلاش را داشته باشیم که کسانی که به مجلس می روند  بتوانند خوب قانون گذاری و نظارت کنند و راه پیشرفت کشور نیز همین است زیرا به فرموده امام راحل مجلس در راس امور است و فرمانداری آستارا نیز به عنوان مجری برگزار کننده انتخابات در شهرستان رای مردم را به عنوان حق الناس میدانیم و به بهترین شکل ممکن از رای مردم حراست و پاسداری میکنیم .

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.