فرمانده انتظامی استان فارس اظهار داشت: در جریان ناآرامی‌ها و اغتشاشات اخیر در سطح استان و به ویژه شهر شیراز، عده‌ای از افراد فرصت طلب با استفاده از کامیون نسبت به راه بندان از طریق ریختن نخاله های ساختمانی در خیابان ها و معابر منتهی به شهر شیراز اقدام کردند.

به گزارش جماران؛ فرمانده انتظامی استان فارس گفت: با تلاش مأموران پلیس امنیت عمومی، 8 نفر از کسانی که در ناآرامی های اخیر اقدام به راه بندان از طریق ریختن نخاله های ساختمانی در خیابان های شیراز کرده بودند، دستگیر و کامیون های آنها توقیف شد.

به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار رهام بخش حبیبی اظهار داشت: در جریان ناآرامی‌ها و اغتشاشات اخیر در سطح استان و به ویژه شهر شیراز، عده‌ای از افراد فرصت طلب با استفاده از کامیون نسبت به راه بندان از طریق ریختن نخاله های ساختمانی در خیابان ها و معابر منتهی به شهر شیراز اقدام کردند.

وی افزود: مأموران پلیس امنیت عمومی، با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی مخفی‌گاه 8 نفر از این افراد شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی در چند عملیات غافلگیرانه دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه در این خصوص کامیون‌های این افراد توقیف و متهمان با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند، گفت: کارکنان فرماندهی انتظامی استان فارس در شناسایی و دستگیری مخلان نظم و امنیت عمومی از هیچ تلاش و کوششی دریغ نمی کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.