رئیس پایگاه دوم پلیس امنیت عمومی عنوان کرد: با شناسایی مخفیگاه متهمان و اخذ نیابت قضائی، تیمی از ماموران پایگاه دوم پلیس امنیت عمومی برای دستگیری آنان به مخفیگاه متهمان در حوالی پیکان شهر کرج اعزام و موفق شدند هر ۲ لیدر ناآرامی های اخیر را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کنند.

به گزارش جماران؛ رئیس پایگاه دوم پلیس امنیت عمومی از شناسایی ۲ تن از سرشبکه‌های غرب پایتخت خبر داد و گفت: این افراد پس از انسداد و ایجاد راه‌بندان در آزادراه تهران -کرج به یکی از شهرستان‌های اطراف تهران گریخته بودند.

به گزارش عصر دوشنبه پایگاه اطلاع رسانی پلیس پایتخت، سرهنگ «علی محمدی» در این باره اظهار داشت:‌ در روز بیست و هفتم آبان ماه با تماس تلفنی تعدادی از شهروندان مبنی بر ضرب و جرح عمدی، ایجاد رعب و وحشت برای شهروندان و انسداد آزاد راه تهران -کرج توسط تعدادی از افراد شرور تیمی از ماموران پایگاه دوم برای بررسی موضوع به آدرس اعلامی اعزام شدند.

رئیس پایگاه دوم پلیس امنیت عمومی با اشاره به اینکه این افراد شرور با انسداد آزاد راه، ایجاد سر و صدا و عربده کشی موجب رعب و وحشت شهروندان شده بودند، گفت: این متهمان قبل از حضور ماموران در محل، متواری شده بودند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در تحقیقات پلیسی مشخص شد که افراد تخریب کننده، از افراد شرور و از اراذل و اوباش سابقه دار یکی از محلات غرب تهران بودند که به همراه سایر همدستانشان پس از حضور در ناآرامی های اخیر، در آزاد راه تهران-کرج برای خود نمایی اقدام به تخریب خودروها و عربده کشی کرده بودند.

وی گفت: همچنین در تحقیقات بعدی به دست آمد که ۲ متهم اصلی این پرونده برای رهایی از قانون، پس از ارتکاب جرم به یکی از شهرستان های اطراف تهران گریخته اند.

سرهنگ محمدی عنوان کرد: با شناسایی مخفیگاه متهمان و اخذ نیابت قضائی، تیمی از ماموران پایگاه دوم پلیس امنیت عمومی برای دستگیری آنان به مخفیگاه متهمان در حوالی پیکان شهر کرج اعزام و موفق شدند هر ۲ لیدر ناآرامی های اخیر را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کنند.

به گفته وی، تحقیقات پلیسی برای دستگیری سایر متهمان این پرونده ادامه دارد.

روز شنبه ۲۷ آبان ماه بدنبال افزایش قیمت بنزین آزاد راه تهران- کرج توسط تعدادی افراد شرور مسدود شده بود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.