فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با بیان اینکه اگر دشمن خیالی به سرش زد ما در میدان مقابله هم دشمنان را از کرده خود پشیمان می‌کنیم، گفت: توانستیم هر هدفی که وارد آسمان منطقه رزمایش شد را مقتدرانه منهدم کنیم.

به گزارش جماران، امیر علیرضا صباحی فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در جریان آخرین مرحله از رزمایش مشترک پدافند هوایی مدافعان آسمان ولایت 98، اظهار داشت: همانگونه که در این رزمایش توانستیم با موفقیت به اهداف‌مان دست پیدا کنیم، اگر دشمن هم خیالی به سرش زد ما در میدان مقابله هم دشمنان را از کرده خود پشیمان می‌کنیم.

ی افزود: دشمنان نیز خود می‌دانند که ورودشان به فضای جمهوری اسلامی ایران بر عهده خودشان است اما خروج شان قطعا با آنها نخواهد بود.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با بیان اینکه همانطور که قبل از رزمایش قول داده بودیم توانستیم بر اهداف سخت در نظر گرفته شده در این رزمایش فائق آییم، تصریح کرد: تاکنون به همه اهداف این رزمایش دست یافتیم و توانستیم هر هدفی که وارد آسمان منطقه رزمایش شد را مقتدرانه منهدم کنیم و اجازه برگشت به آنها ندهیم.

امیر صباحی فرد در پایان گفت: هر هدف و پهپادی که وارد منطقه رزمایش شد، با هوشیاری و آتش سامانه‌های پدافندی، لاشه آن بر روی زمین باقی مانده است.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.