یک نظرسنجی نشان داد که اکثریت مردم ایالات متحده معتقدند که اقدام‌های رئیس‌جمهوری این کشور در زمینه اوکراین «غیرقابل‌قبول» است.

به گزارش جماران، یک نظرسنجی نشان داد که اکثریت مردم ایالات متحده معتقدند که اقدام‌های «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهوری این کشور، در زمینه اوکراین و «جو بایدن» نامزد انتخابات ۲۰۲۰، «غیرقابل‌قبول» است. با این حال،‌ بیشتر مردم آمریکا علاقه‌ای به کنار گذاشتن وی از سمتش ندارند.

نتایج نظرسنجی ان‌پی‌آر-ماریست کالج که امروز -‌سه‌شنبه- منتشر شد، نشان از آن دارد که ۷۰ درصد پاسخ‌دهندگان معتقدند که تقاضای ترامپ از اوکراین برای تحقیق درباره بایدن و پسرش اشتباه بود.

با این وجود، ۴۷ درصد از رای‌دهندگان معتقدند که ترامپ باید توسط مجلس نمایندگان استیضاح شود و تنها ۴۵ درصد معتقدند که سنا باید او را محکوم کرده و از کاخ سفید اخراج کند. ۴۴ درصد نیز معتقدند که ترامپ نباید از سمتش برکنار شود. از سویی، ۴۷ درصد نیز معتقدند که ترامپ اصلا نباید استیضاح شود.

بنا به این نظرسنجی، دوسوم آمریکایی‌ها جلسات تحقیقات استیضاح را تماشا می‌کنند و ۳۷ درصد نیز گفته‌اند که این وقایع را «از نزدیک دنبال نمی‌کنند.»

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.