سخنگوی سازمان آتش‌نشانی گفت: هیچ یک از تماس‌های برقرار شده با سازمان آتش‌نشانی بدون پاسخ نمانده و در صورت نیاز نیرو به محل حادثه اعزام شده است.

به گزارش جماران، جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی درباره خسارت‌های وارده به سازمان آتش‌نشانی در حوادث چند روز گذشته در تهران گفت: خسارت‌های سنگینی به ما وارد نشده است و هیچ یک از خودروهای عملیاتی ما از چرخه خارج نشده است.

وی ادامه داد: البته خسارت‌های جزئی به ما وارد شده است و شیشه‌های خودروها و آیینه‌های آن‌ها شکسته شده است همچنین چند نفر از نیروهای آتش‌نشانی نیز به دلیل پرتاب سنگ صدمه‌ دیده‌اند که خوشبختانه مصدومیت آنها خیلی شدید نبوده است. 

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی در پاسخ به این سوال که برخی مدعی هستند که در زمان بروز آتش‌سوزی و حادثه هنگامی که به آتش‌نشانی اطلاع داده می‌شود آتش‌نشانی نیرو به محل حادثه اعزام نمی‌کند آیا چنین ادعاهایی صحت دارد؟، تصریح کرد: خیر، چنین چیزی صحت ندارد. در چند روز گذشته نیز هیچ تماسی مبنی بر اینکه بدون پاسخ مانده باشد و نیروهای عملیاتی به محل حادثه اعزام نشده‌ باشند، نداشته‌ایم.

ملکی خاطرنشان کرد: در دو روز اول این حوادث و درگیری‌ها نیز با وجود اینکه تماس‌های زیادی با آتش‌نشانی برقرار می‌شد اما هیچ تماسی بدون پاسخ نمی‌ماند و به همه آنها پاسخ داده و نیرو اعزام می‌شد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.