تصمیم دولت در سهمیه بندی بنزین قابل دفاع است، اما به شکل بد و نامناسب آن را به اجرا درآورد و جزئیات و مکمل‌های لازم را ندید بنابراین عده‌ای اگر بخواهند از این آب گل آلود ماهی بگیرند مطمئن باشند این ماهی بر آن‌ها حرام خواهد شد

سوء استفاده از وضعیت به وجود امده پس از سهمیه بندی بنزین حاصلی جز عصبانی کردن مردم ندارد.

به گزارش جماران، احمد توکلی نماینده سابق مجلس تاکید کرد: تصمیم دولت در سهمیه بندی بنزین قابل دفاع است، اما به شکل بد و نامناسب آن را به اجرا درآورد و جزئیات و مکمل‌های لازم را ندید بنابراین عده‌ای اگر بخواهند از این آب گل آلود ماهی بگیرند مطمئن باشند این ماهی بر آن‌ها حرام خواهد شد، چون آن‌ها در این وضعیت نه تنها مرهمی بر زخم مردم نمی‌گذارند بلکه سعی می‌کنند نمک به زخم مردم بپاشند. اگر کسی با نیت سوءاستفاده انتخاباتی اظهارنظر یا کاری کند، نباید او را تحویل گرفت.

وی گفت: معتقدم باید با تدبیر اشکالات سهمیه بندی بنزین را رفع کرد. وی در پاسخ به این سئوال که به نظر شما نارضایتی‌هایی که به وجود آمد موجب قهر سیاسی مردم از صندوق‌های انتخابات می‌شود؟ توضیح داد: انشاءالله که این اتفاق نمی‌افتد، اما امروز توجه به رفع رنج مردم مهم است. تا حالا مردم نجابت به خرج دادند و مسائل را اصل و فرع کردند و در مسائل اصلی نارضایتی خود را دخالت نداده اند، انشاءالله که درباره انتخابات نیز این کار را نخواهد کرد. امروز آنچه اهمیت دارد توجه به آلام و رنج‌های مردم است و باید دغدغه داشت تا تورم حاصل از طرح سهمیه بندی بنزین کنترل شود.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1294292
  • منبع: نامه نیوز
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.