معاون کمیسیون نظارت و بازرسی کنگره ملی خلق چین با اشاره به اینکه سال گذشته درباره مبارزه با فساد با مقامات ایرانی به توافق هایی رسیدیم و امیدواریم امسال هم پله های ترقی را طی کنیم.

به گزارش جماران؛ معاون کمیسیون نظارت و بازرسی کنگره ملی خلق چین گفت: تفاهم نامه‌های مشترکی بین ایران و چین درباره مسائل اجتماعی به ویژه مبارزه با فساد منعقد شده و تاکنون دستاوردهای خوبی به همراه داشته‌ است.

چن گومین در دیدار با استاندار همدان اظهار داشت: ایران دوست قدیمی ما است و حضور در شهر تاریخی همدان برای ما فرصتی مغتنمی است.

وی افزود: هیات ما متشکل از ۶ نفر برای پیگیری های تفاهم نامه های پیشین بین سازمان بازرسی و کمیسیون نظارت و بازرسی کنگره ملی خلق چین به ایران سفر کرده ایم و همدان یکی از نقاطی است که برای ما می تواند دستاوردهای خوبی داشته باشد.

چن گومین ابراز امیدواری کرد سفر به همدان استمرار داشته و زمینه همکاری های دیگری را برای ما فراهم کند.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته درباره مبارزه با فساد با مقامات ایرانی به توافق هایی رسیدیم و امیدواریم امسال هم پله های ترقی را طی کنیم.

معاون کمیسیون نظارت و بازرسی کنگره ملی خلق چین خاطرنشان کرد: بی تردید می توانیم با تبادل نظر و تجربه های یکدیگر گام های مثبتی برای فسادزدایی در ارکان مختلف جامعه برداشته و از این معضلات بزرگ گذر کنیم.

چن گومین از مهمان نوازی مردم شهر باستانی همدان قدردانی کرد و گفت: استاندار همدان با وجود مشغله فراوان ما را پذیرفت و امیدواریم روابط چین و همدان بیشتر شده و کارگروه های مشترکی در مسائل مختلف تشکیل دهیم.

معاون کمیسیون نظارت و بازرسی کنگره ملی خلق چین در راس هیاتی همراه با مقاماتی از سازمان بازرسی کشورمان امروز مهمان همدان بودند تا باب همکاری و تعامل بیشتر در زمینه های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی با استان همدان را بازکنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.