نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: در شرایط کنونی فشار گرانی و تورم کمر مستضعفین را خم کرده. دیگر فشار گروههای فشار را بر گرده مردم نگذارید. وقتی یک بازنشسته در نماز جمعه فریاد می‌زند ساکتش می‌کنیم ولی گروههای فشار در جایگاه ویژه سخنرانی مقامات رسمی مستقرند.

به گزارش جماران؛ نماینده مردم تهران با ابراز نگرانی نسبت به این که ممکن است در آستانه انتخابات مجلس گروههای فشار مشکلاتی را برای برخی کاندیداها و هوادارانشان ایجاد کنند، گفت: آیا اراده‌ای برای کنترل گروههای فشار و وحدت شکن در جامعه وجود دارد؟

حجت الاسلام احمد مازنی در نطق میان دستور جلسه علنی امروز مجلس ضمن تبریک به مناسبت هفته‌ وحدت و میلاد با سعادت رسول اکرم (ص) و تسلیت به زلزله زدگان آذربایجان شرقی، بیان کرد: در هفته وحدت همگان را به کلمه توحید و توحید کلمه دعوت می‌کنم. لازمه وحدت کلمه از سویی مدارا و از سوی دیگر پرهیز از توهین و تعصب‌های کورکورانه است.

این عضو فراکسیون امید مجلس افزود: توجه داشته باشیم که شبکه‌های ضد وحدت در لندن در یک مکان و با هماهنگی برنامه‌هایی را تولید و پخش می‌کند. چه به نام شیعه و چه به نام سنی. بعید نمی‌دانم عناصر مخل وحدت و انسجام ملی در داخل نیز بی واسطه یا باواسطه از سرویس‌های خارجی تامین شده و هدایت می‌شود. از شورای عالی امنیت ملی می‌خواهم رد پای تولید و پخش مطالب ضد وحدت و اهانت به عزیزان اهل سنت را شناسایی کند. همچنین نطق‌های خلاف امنیت ملی و مخل وحدت نیز کنترل شود.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: در شرایط کنونی فشار گرانی و تورم کمر مستضعفین را خم کرده. دیگر فشار گروههای فشار را بر گرده مردم نگذارید. وقتی یک بازنشسته در نماز جمعه فریاد می‌زند ساکتش می‌کنیم ولی گروههای فشار در جایگاه ویژه سخنرانی مقامات رسمی مستقرند. آیا اراده‌ای برای کنترل گروههای فشار و وحدت شکن در جامعه وجود دارد؟ آیا تضمینی برای برگزاری همایش‌های انتخاباتی در شرایط امن و آرام فراهم می‌شود؟ آیا نامزدهای نمایندگی مجلس و هوادارانشان در فضای آزاد و امن می‌توانند برنامه‌های خود را به مردم ارائه دهند یا عده‌ای در حاشیه‌ امن و عده‌ای تحت فشار گروههای خاص خواهند بود؟

مازنی تاکید کرد: توجه کسانی که با ادعای ارادت و تبعیت از رهبری دست به اینگونه اقدامات می‌زنند را به فرمایش‌های معظم له در مخالفت به این اقدامات از جمله کاری که در قم نسبت به آقای لاریجانی و جسارتی که به یادگار امام آیت‌الله سیدحسن خمینی انجام شد جلب می‌کنم.

نماینده مردم تهران در پایان اضافه کرد: به همه جناح‌ها و فعالان سیاسی و اجتماعی به ویژه مقامات و مسئولان کشور توصیه می‌کنم از هرگونه حاشیه سازی پرهیز کنند ما همه در یک کشتی هستیم و آن ایران عزیز و جمهوری اسلامی است در عین رقابت منافع ملی را اصل بدانیم و اختلافات را از طریق گفت‌وگوی ملی حل کنیم. نه سخنرانی‌ها و تریبون‌ها. همچنین شعار مبارزه با فساد را جناحی نکنیم ضمن این که به نظر من اکنون باید در کنار مبارزه با فساد اقتصادی، مبارزه با فساد سیاسی را نیز در اولویت قرار دهیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.