رییس مجلس شورای اسلامی در گفت و گوی تلفنی با رییس کمیسیون عمران، با توجه به نزدیک بودن فصل سرما نسبت به تسریع در آماده سازی واحدهای مسکونی برای خانوارهایی که مسکن آنان در زلزله تخریب شده است، تاکید کرد.

به گزارش جماران؛ علی لاریجانی، رییس مجلس شورای اسلامی، صبح امروز، شنبه ، ۱۸ آبان ماه در تماس تلفنی با محمدرضا رضایی کوچی، رییس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، گزارشی از آخرین وضعیت خسارات وارده و اقدامات صورت گرفته برای کمک به آسیب دیدگان زلزله دریافت و بر لزوم بسیج همه امکانات برای کمک رسانی و بازسازی مناطق زلزله زده آذربایجان شرقی تاکید کرد.

لاریجانی در ادامه این گفت‌وگو  به رضایی رییس کمیسیون عمران ماموریت داد تا با اعزام هیاتی از اعضای این کمیسیون،  نحوه امدادرسانی و اسکان حادثه دیدگان و نیز مداوای مصدومان مورد بررسی قرار گرفته و گزارش آن  تقدیم مجلس شود.

رییس مجلس شورای اسلامی در گفت و گوی تلفنی با رییس کمیسیون عمران،   با توجه به نزدیک  بودن فصل سرما نسبت به تسریع در آماده سازی واحدهای مسکونی برای خانوارهایی که مسکن آنان در زلزله تخریب شده است، تاکید کرد.

رییس کمیسیون عمران مجلس  نیز در این گفت و گو   ضمن ارائه گزارشی از میزان تخریب های ناشی از زمین لرزه و بودجه مورد نیاز برای اسکان دائم  حادثه دیدگان،  به دکتر لاریجانی اطمینان داد نسبت به اعزام فوری  هیئتی از نمایندگان عضو کمیسیون مذکور به مناطق زلزله زده و تهیه گزارش میدانی از این مناطق اقدام شود‌.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.