احمد خاتمی اظهار داشت:‌ باید نسبت به فضای فرهنگی قم بسیار هوشیار باشیم، نباید شاهد باشیم درمرکز شهر چهره هایی دیده شوند که با قم سازگار نیست.

به گزارش جماران؛ عضو شورای عالی حوزه‌های علمیه کشور گفت:‌هنجار شکنان برای شکستن فضای فرهنگی دینی قم انگیزه دارند و کسی که می‌تواند مقابل این افراد بایستد اجرای قانون است و در این زمینه باید هم کار فرهنگی و هم کار اجرایی صورت گیرد.

سید احمد خاتمی عصر جمعه در جلسه اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با رئیس دادگستری قم اظهار داشت:‌ باید نسبت به فضای فرهنگی قم بسیار هوشیار باشیم، نباید شاهد باشیم درمرکز شهر  چهره هایی دیده شوند که با قم سازگار نیست.

وی اظهار داشت: ما معتقدیم مسئولان دادگستری قم برای کار انگیزه دارند. احساس بنده این است که دستگاه قضا در مباحث اقتصادی خوب وارد شده، اما در عرصه فرهنگی همچنان کسانی خود را در حصار امن می‌بینند، اینکه اقدامی در مقابل یک فیلم از طرف دادستانی انجام شد، نشان داد که دستگاه قضائی در مباحث فرهنگی هم باید ورود کند.

دادستان قم: افکار هنجارشکنی به جوانان تزریق می شود

دادستان قم نیز دراین جلسه گفت: افکاری به پسران و دختران ما از بالا برای هنجارشکنی تزریق می‌شود و وقتی هنرمندان با آن وضع در جامعه حاضر می‌شوند و فضای مجازی به این مقدار باز است، جوانان ما نیز از آنان تاثیر می‌پذیرند.

 حجت الاسلام والمسلمین حسن غریب افزود: سیاست قطعی و جدی دادگستری قم ورود به مقوله مربوط به مسائل اجتماعی بوده و ما برنامه ای را با همکاری ستاد امر به معروف، نیروی انتظامی و بسیج تدارک دیده ایم که برای برخورد با مصادیق فساد ورود کنیم.

وی افزود: سگ گردانی در سطح شهر و کشف حجاب از مواردی است که درقم بسیار حساس بوده و قانون دست ما را باز گذاشته تا این موارد را در قالب جریحه دار کردن عفت عمومی قرار دهیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.