در بیانیه حشد شعبی خطاب به تظاهرات کنندگان آمده است: ما از خواسته های برحق و شعارهای ملی شما حمایت می کنیم و آماده هستیم جان خود را به خاطر شما و به خاطر خواسته ها و شعاریتان فداکنیم.

به گزارش جماران؛ سازمان حشد شعبی عراق روز جمعه بیانیه مهمی خطاب به تظاهرات کنندگان در بغداد و دیگر استانهای این کشور ارسال کرد.

حشد شعبی در این بیانیه بر حمایت از تظاهرات کنندگان تاکید کرده است.

در متن این بیاینه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

واعتصموا بحبل الله جمیعا ولا تفرقوا

صدق الله العلی العظیم

به فرزندان ملت بزرگ ما

السلام علیکم ورحمه الله وبرکاته

هنگامی که وطن به ما نیاز داشت و هنگامی که مرجعیت دینی ما را فراخواند، اولین کسی بودیم که لبیک گفتیم و اولین کسی بودیم که در خاکریزهای عزت حاضر شدیم و همیشه در خط مقدم بودیم و هیچ گاه از موضعی که وطن به ما نیاز دارد، پا پس نکشیده و نخواهیم کشید.

امروز ما با شما هستیم و همراه شما خواستار حقوقتان هستیم و از خواسته های مشروع شما حمایت می کنیم.

ما از خواسته های برحق و شعارهای ملی شما حمایت می کنیم و آماده هستیم جان خود را به خاطر شما و به خاطر خواسته ها و شعاریتان فداکنیم.

وظیفه ما دفاع از این کشور و این ملت است ؛ ما اوضاع را با دقت دنبال می کنیم و اطلاعاتی در دست داریم که تاکیدی بر وجود اراده های خارجی، عناصر نفوذی و هوس های سیاسی است که در کمین شما و کشور نشسته اند و می خواهند کشور را به سمت لبه پرتگاه بکشانند و فتنه و درگیری داخلی، هرج و مرج و ویرانی راه بیندارند و به این طریق می خواهند خواسته های شما و تظاهرات شما را با تعدی، کشتار، سخنان و فریادها علیه مرجعیت دینی و بسیج مقدس شما منحرف کنند.

در حالی که شما در میادین تظاهرات به مطالبه حقوق این میهن زخم خورده و ملت مظلوم ادامه می دهید، ما همچنان در جبهه های نبرد و خاکریزها سینه های خود را در دفاع از شما، مقدساتمان و مرجعیتمان در برابر دشمنانمان سپر خواهیم کرد؛ به هیچ کس اجازه ندهید که به نیروهای امنیتی و اموال عمومی و خصوصی، مرجعیت دینی و بسیجتان دست درازی کنند. همراه برادرانتان باشید و از آنها پاسداری و دفع ظلم کنید همانطور که آنها از شما دفع شر کردند.

به تظاهراتتان ادامه دهید و روند مسالمت آمیز بودن آن را حفظ کنید و به موج سواران اجازه ندهید از شما سوء استفاده کنند. نسبت به برادرانتان حسن ظن داشته باشید و از آنها دفاع کنید همانطور که آنها از شما دفاع می کنند که قطعا ما پیروز می شویم و شما نیز پیروز می شوید همانطور که ما داعشی ها را شکست دادیم، فساد را نیز شکست خواهیم داد ومیهن ما بهترین میهن ها خواهد بود.

در پایان بار دیگر با مرجعیت دینی خود تجدید میثاق می کنیم و پایبندی کامل خود به همه توصیه های ایشان را اعلام می کنیم و همچنان مایه اطمینان این ملت باقی خواهیم ماندو السلام علکیکم و رحمه الله و برکاته.

فرزندان حشد شعبی

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.