در این عملیات تعداد ۵ نفر از عوامل اصلی قاچاق از جمله سرکرده شبکه با هماهنگی مقام قضائی دستگیر و مقادیر قابل توجهی ارز، سلاح جنگی، پلاک جعلی خودرو و دلار جعلی کشف و خودروهای حامل کالای قاچاق توقیف شدند.

به گزارش جماران؛ وزارت اطلاعات از شناسایی و انهدام باند مسلحانه و سازمان ‌یافته قاچاق ارز توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) در استان آذربایجان غربی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی وزارت اطلاعات، طی اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره کل اطلاعات آذربایجان غربی، یک شبکه سازمان یافته قاچاق ارز که برخوردار از امکانات مسلحانه بودند و اقدام به قاچاق و معاملات غیر قانونی ارز در شهرستان‌ های بوکان، مهاباد، ارومیه و تهران می کردند؛ شناسایی و طی چند مرحله عملیات هوشمندانه مورد ضربه قرار گرفته و از تداوم فعالیت مجرمانه آن ها ممانعت به عمل آمد.  

روابط عمومی وزارت اطلاعات تصریح کرد: همچنین در این عملیات تعداد ۵ نفر از عوامل اصلی قاچاق از جمله سرکرده شبکه با هماهنگی مقام قضائی دستگیر و مقادیر قابل توجهی ارز، سلاح جنگی، پلاک جعلی خودرو و دلار جعلی کشف و خودروهای حامل کالای قاچاق توقیف شدند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.