حجت الاسلام زم در پاسخ به اینکه آیا در جریان آمدن فرزندش به ایران بوده است یا نه، گفت: من اصلا در جریان جزییات نیستم و کلیت موضوع را هم از زیرنویس تلویزیون خبردار شدم.

به گزارش جماران به نقل از انصاف نیوز، محمدعلی زم، پدر روح الله زم می‌گوید که در جریان آمدن فرزندش به ایران و بازداشت او نبوده است و موضوع را از زیرنویس تلویزیون متوجه شده است.

حجت الاسلام زم در پاسخ به اینکه آیا در جریان آمدن فرزندش به ایران بوده است یا نه، گفت: من اصلا در جریان جزییات نیستم و کلیت موضوع را هم از زیرنویس تلویزیون خبردار شدم. ما تقریبا با ایشان در این مدت‌ها حالت قهر داشتیم و تنها گهگاهی نصیحت و پیغامی برایش می‌فرستادیم.

او در پاسخ به اینکه در فیلم مستند چند ماه پیش صداوسیما آنچه نشان داده شد این بود که با شما در ارتباط بوده است، گفت: در آن مستند به ما و خانواده‌ی ما ظلم شد ولی ما چون نظام را از خودمان می‌دانیم و دوست داریم نه اعتراض کردیم و نه چیزی گفتیم؛ معتقد بودیم که این را هم خدا خودش هم می‌بیند و هم می‌شنود.

 زم در پاسخ به این سوال که «فرزندش پیش از آمدن به ایران آیا پیامی نداده است و چیزی درباره‌ی دلیل آمدنش که عجیب هم هست نگفته است؟»، گفت: دنیا دار مکافات و مجازات است؛ این را خداوند متعال و همه‌ی بزرگان گفته‌اند. بالاخره این دنیا، دنیای امتحان آدم‌هایی است که رد آن زندگی می‌کنند. خوب و بد باید امتحان دهند و آنها که بد کردند مجازات شوند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
50 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1273887
  • منبع: انصاف نیوز
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.