پیش از این اعلام شده بود که انتخابات هیات رئیسه فراکسیون امید در روز سه شنبه ۱۰مهر برگزار می شود که در جلسه امروز شورای مرکزی مقرر شد این انتخابات صبح سه شنبه هفته آینده برگزار شود.

به گزارش جماران؛ سخنگوی فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی گفت که انتخابات هیات رئیسه فراکسیون سه شنبه هفته آینده برگزار می شود.

فاطمه سعیدی با اشاره به جلسه صبح امروز شورای مرکزی فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی گفت: پیش از این اعلام شده بود که انتخابات هیات رئیسه فراکسیون امید در روز سه شنبه ۱۰مهر برگزار می شود که در جلسه امروز شورای مرکزی مقرر شد این انتخابات صبح سه شنبه هفته آینده برگزار شود.

سخنگوی فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: همچنین مقرر شد در ماه های باقیمانده کارگروههایی که در فراکسیون تشکیل شده اند طرح ها و پیشنهادات خودشان را ارائه دهند و البته تاکید شد که این طرحها و پیشنهادت بیشتر در مورد حل مسائل و مشکلات اقتصادی مردم باشد.

وی با اشاره به طرح شفاف سازی آرای نظام تقنینی بیان کرد: پیشنهاد دهنده این طرح فراکسیون امید بود و در جلسه امروز شورای مرکزی فراکسیون نیز تاکید شد که در صحن در هنگام رای گیری حمایت خوبی از آن صورت گیرد که خوشبختانه همین اتفاق افتاد و این طرح به تصویب رسید.

سعیدی خاطر نشان کرد: همچنین در جلسه امروز آقای الویری رئیس شورای عالی استانها گزارشی از لایحه مالیات برارزش افزوده ارائه دادند و قرار شد که وی در کمیته اقتصادی فراکسیون نیز حضور یابد و توضیحات مبسوطی ازاین لایحه ارائه دهد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1271850
  • منبع: ​فام نیوز
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.