عضو شورای سیاسی جنبش انصارالله یمن گفت: ورود ۱۰۰ خودروی زرهی و توپخانه برای انتقال به تعز اقدام اشتباه امارات است و ابوظبی تلاش می‌کند حضورش را در تعز تثبیت کند و این مساله با اعلام آنها مبنی بر خروج از یمن مغایرت دارد. ما اقدامات امارات را زیر نظر داریم.

به گزارش جماران؛ عضو شورای سیاسی جنبش انصارالله یمن با بیان اینکه قواعد درگیری هرگز تغییر نخواهد کرد، به عربستان توصیه کرد، روی تغییر قواعد درگیری حساب باز نکند.

محمد البخیتی، عضو شورای سیاسی جنبش انصارالله یمن در گفت‌وگو با سایت المیادین گفت: اقدامات نظامی امارات باید با موضع سیاسی این کشور درباره خروج از یمن همسو باشد.

وی افزود: انصارالله هیچ طرحی مانند توقف جزئی حملات عربستان در ازای آتش‌بس کامل از سوی ما را نخواهد پذیرفت.

البخیتی تاکید کرد: استفاده نظامی از بنادر مغایر با قوانین بین‌المللی است و تحرکات امارات این مساله را به همه اثبات می‌کند که هدف، یمن است.

وی ادامه داد: ورود ۱۰۰ خودروی زرهی و توپخانه برای انتقال به تعز اقدام اشتباه امارات است و ابوظبی تلاش می‌کند حضورش را در تعز تثبیت کند و این مساله با اعلام آنها مبنی بر خروج از یمن مغایرت دارد. ما اقدامات امارات را زیر نظر داریم.

البخیتی ادامه داد: روی بیداری وجدان محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان یا محمد بن زاید، ولیعهد ابوظبی حساب نمی‌کنیم بلکه روی ایستادگی و مقاومت خود حساب می‌کنیم.

عضو شورای سیاسی جنبش انصارالله یمن تصریح کرد: همه اقدامات امارات با نظارت آمریکا انجام می‌شوند و قواعد درگیری‌ها هرگز تغییر نخواهند کرد.

پیش از این هم منابع ویژه المیادین اعلام کرده بودند، ائتلاف سعودی حملات هوایی خود را امروز به صورت چشم‌گیری در همه جبهه‌ها کاهش داده است و اجرای توافق آتش‌بس با ریاض پس از حملات پهپادی به آرامکو و عملیات "نصر من الله" آغاز شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.