افشاگر معروف عربستان با تشکیک در روایت دولت سعودی از چگونگی قتل محافظ شاه سعودی، گفت که او در زمان قتل در کاخ حضور داشت.

به گزارش جماران، «مجتهد» افشاگر معروف عربستانی امروز (یکشنبه) در صفحه توئیتر خود نوشت که بر خلاف ادعای مقامات سعودی «عبدالعزیز الفغم» در منزل دوستش به قتل نرسیده است و در زمان قتل در کاخ حضور داشت.

او در ادامه نوشت که «عبدالعزیز الفغم» از اعضای قدیمی گارد حفاظتی بود و از این رو به کل خاندان آل سعود وفاداری داشت و در نظر بن سلمان بر روی وفاداری او به شخص خاصی نمی‌شد حساب باز کرد و «محمد بن سلمان» نیز بارها گفته بود که قصد دارد او را کنار بگذارد. مجتهد نوشت که جزئیات بیشتری از این حادثه را بر ملا خواهد کرد.

سخنان مجتهد در حالی است که پلیس عربستان سعودی مدعی شده است که «عبدالعزیز الفغم» به دست دوست خود و در یک نزاع شخصی در استان «جده» کشته شده است. (+) پلیس همچنین گفته است که فرد ضارب به دست نیروهای امنیتی به قتل رسیده است؛ موضوعی که شک و تردید کاربران صفحات مجازی را برانگیخته است.

در همین حال «محمد المسعری» معارض سعودی مقیم لندن پنج ماه پیش از احتمال ترور الفغم به دست «محمد بن سلمان» ولی‌عهد سعودی هشدار داده و نوشته بود: «ای عبدالعزیز الفغم... فردا روزی محمد بن سلمان سر تو و گروه تو را زیر آب خواهد کرد و به جای شما گروهی از عناصر بلک واتر کلمبیایی را جایگزین خواهد کرد.»

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.