رئیس جمهوری آمریکا در حالی مدعی نداشتن قصدی برای دیدار با مقامات ایرانی می شود که پیش از این گفته بود حاضر است «بدون قید و شرط» با مقام‌های ایرانی دیدار کند.

به گزارش جماران؛ رئیس جمهوری آمریکا که پیش از این بارها آمادگی خود و دولتش را برای دیدار و مذاکره با مقامات ایران ابراز کرده بود،‌ روز یکشنبه مدعی شد که هیچ قصدی برای دیدار با مقامات ایران ندارد.

دونالد ترامپ درجمع خبرنگاران کاخ سفید در مورد احتمال دیدار با مقامات ایران در حاشیه مجمع عمومی سازمان ملل گفت: اگرچه "هیچ گزینه‌ای به طور قطعی منتفی نیست" اما او کماکان قصدی برای دیدار با مقام‌های ایرانی در نیویورک ندارد.

وی در حالی مدعی نداشتن قصدی برای دیدار با مقامات ایرانی می شود که پیش از این  گفته بود حاضر است «بدون قید و شرط» با مقام‌های ایرانی دیدار کند.

رئیس جمهوری آمریکا در ماه گذشته با حضور در نشست گروه هفت در فرانسه برای دیدار با رئیس جمهوری ایران اظهار تمایل کرده بود، اما رئیس جمهوری ایران این دیدار را رد کرد. 

رئیس جمهوری اسلامی ایران با رد دیدار احتمالی با رئیس جمهوری آمریکا گفت: تا زمانی که آمریکا تحریم های خود را لغو نکرده و به برجام بازنگردد،مذاکره ای میان مقامات طرفین رخ نخواهد افتاد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.