رئیس جمهور با صدور پیامهایی درگذشت «زبیده عبدالله تبار درزی» مادر شهیدان «اکبر، اصغر و عباس داداشی دیوکلائی» و درگذشت «حاج محمد کدخدائی دولت‌آباد» پدر شهیدان «علی، رضا و حسین» و پدر جانباز «غلام عباس کدخدائی دولت‌آباد» را تسلیت گفت.

به گزارش جماران؛ رئیس جمهور در پیامی با تسلیت درگذشت مرحوم حاج محمد کدخدایی پدر بزرگوار شهیدان والامقام علی، رضا و حسین و جانباز گرانقدر غلام عباس کدخدایی، تاکید کرد: والدین صبور شهدا الگوی راستین ایمان و مقاومت برای ملت ما و تاریخ این سرزمین هستند.

متن پیام تسلیت حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی به این شرح است:

انالله و انا الیه راجعون

درگذشت مرحوم حاج محمد کدخدایی پدر فداکار شهیدان والامقام علی ، رضا و حسین و جانباز گرانقدر غلام عباس کدخدایی، موجب تالم و تاثر خاطر شد.

والدین صبور شهدا که عزیزترین هستی خود را در دفاع از انقلاب و ایران اسلامی فدا کردند الگوی راستین ایمان و مقاومت برای ملت ما و تاریخ این سرزمین هستند.

اینجانب مصیبت وارده را به خانواده محترم ایشان و مردم غیور و شهید پرور رفسنجان تسلیت می گویم و از درگاه خداوند متعال برای آن پدر بزرگوار علو درجات و همجواری با فرزندان شهیدش و برای عموم بازماندگان صبر و سلامتی مسالت دارم .

حسن روحانی        

رئیس جمهوری اسلامی ایران

***

رئیس جمهور در پیامی با تسلیت درگذشت ام الشهدا، بانو زبیده عبدالله تبار درزی مادر گرانقدرشهیدان علی اکبر، علی اصغر و عباس داداشی دیوکلایی، برای آن مادر فداکار رحمت واسعه الهی و همنشینی با فرزندان شهیدش را مسالت کرد.

متن پیام حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی به این شرح است:

انالله و انا الیه راجعون

 درگذشت ام الشهدا بانو زبیده عبدالله تبار درزی مادر گرانقدر شهیدان علی اکبر، علی اصغر و عباس داداشی دیوکلایی از دلیرمردان دوران دفاع مقدس ، موجب تاثر و تالم خاطر شد.

نام و یاد این اسوه صبر و مقاومت که با الهام از مکتب عاشورا فرزندانی غیور تربیت و تقدیم اسلام و ایران کرد و خود در ایام پرفیض سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) دعوت حق را لبیک گفت، برای همیشه ماندگار خواهد ماند.

اینجانب ضمن تسلیت این ضایعه به خانواده محترم و مردم دلاور و شهید پرور استان مازندران، برای آن مادر فداکار رحمت واسعه الهی و همنشینی با فرزندان شهیدش و برای عموم بازماندگان صبر و سلامتی مسالت دارم .

حسن روحانی         

رئیس جمهوری اسلامی ایران

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.