بادامچیان خاطر نشان کرد: ما نظرمان را از اعضاء موتلفه در سراسر کشور نسبت به هر حوزه انتخابیه می گیریم و بر اساس آن بررسی کرده و ضمن صحبت با شخص منتخب و آمادگی او کار می کنیم.

به گزارش جماران؛ دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه موتلفه اسلامی همواره در انتخابات در پی ائتلاف بوده است، گفت: سیاست ما این است که کوشش کنیم ائتلاف بزرگ شکل گیرد.

او درباره علت ائتلاف بین جریانی ادامه داد: هدف از ائتلاف این است که یک مجلس یازدهم گام دوم انقلاب شکل بگیرد.

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه مشکلات جاری کشور مربوط به تحریم آمریکا نیست، تصریح کرد: در انتخابات آینده تلاش ما باید این باشد که ملت ارزش گرایانی را انتخاب کنند که در صورت حضور در مجلس، اهل زد و بند نبوده و برای خدمت به خدا و بندگانش کار کنند.

بادامچیان خاطر نشان کرد: ما نظرمان را از اعضاء موتلفه در سراسر کشور نسبت به هر حوزه انتخابیه می گیریم و بر اساس آن بررسی کرده و ضمن صحبت با شخص منتخب و آمادگی او کار می کنیم.

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه یک فهرست ۳۰ نفره در تهران داریم، افزود: ۳۰ انسان صالح اصلح که همه با هم برای خدا یکی هستند را انتخاب کنیم.ما باید شایسته ترین ها را معرفی کرده و اهل باند و زد و بند نباشد.

بادامچیان درباره عملکرد اخیر دستگاه قضا در برخورد با مفاسد اقتصادی گفت: با حضور آقای رئیسی در قوه قضائیه یک امید خوبی پدید آمده اما مشکل بزرگ ما در این قوه ساختار آن است که باید متحول شود چرا که تقلیدی از غرب بوده و ظرف غربگرا به درد اسلام نه شرقی، نه غربی نمی خورد.

او با تاکید بر اینکه قوه قضائیه با هر شخصی در هرجایگاهی که خلاف کرده برخورد کند، افزود: قرار نشد در انقلاب ما انسان های عوضی سوءاستفاده کرده و از نظام جمهوری اسلامی جیب هایشان را پر کنند و فرزندان خود را به کانادا بفرستند و خانه های آنچنانی داشته باشند.

بادامچیان درباره تعهدات اروپایی ها در برجام گفت: مشکل ما با غربی ها ذهنیتی است که دوستان ما با اروپایی ها کار می کنند. باید به واقع نگری نگاه کنیم و آنها به تعهداتی که در برجام دارند عمل کنند. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.