حزب الله لبنان در بیانیه‌ای از انهدام یک خودروی نظامی صهیونیست‌ها در شمال سرزمین اشغالی خبر داد.

به گزارش جماران؛ در پی هدف قرار گرفته شدن یک پایگاه و خودروی نظامی اسرائیل توسط حزب‌الله لبنان،‌ «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر این رژیم جلسه رایزنی با فرماندهان نظامی و اطلاعاتی برگزار می‌کند. حزب الله لبنان در بیانیه‌ای از انهدام یک خودروی نظامی اسرائیل در شمال سرزمین اشغالی خبر داد.

در پی هدف قرار گرفته شدن یک پایگاه و خودروی نظامی رژیم صهیونیستی توسط حزب‌الله لبنان،‌ «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی جلسه رایزنی با فرماندهان نظامی و اطلاعاتی برگزار می‌کند.

حزب الله لبنان در بیانیه‌ای از انهدام یک خودروی نظامی صهیونیست‌ها در شمال سرزمین اشغالی خبر داد.

به گزارش شبکه المنار، در این بیانیه آمده است: ساعت ۱۶:۱۵ دقیقه عصر امروز، گروه شهیدان حسن زبیب و یاسر ضاهر، یک خودرو نظامی اسرائیلی را در مسیر پادگان افیفیم هدف قرار دادند که در اثر این حمله تمامی سرنشینان آن کشته و زخمی شدند.

تل‌آویو پیشتر از حمله حزب الله به پایگاه‌های نظامی اسرائیل در مرز لبنان خبر داده بود

ارتش رژیم صهیونیستی خبر داد که چندین موشک از لبنان به سوی پایگاه‌ها و خودروهای نظامی این رژیم در مرز با لبنان شلیک شده‌اند.

ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که چندین موشک ضد تانک از لبنان به سوی پایگاه‌های ارتش و خودروهای نظامی اسرائیلی شلیک شدند.

ارتش رژیم صهیونیستی در بیانیه خود اعلام کرد:« تعدادی موشک از لبنان به سوی پایگاه ارتش اسرائیل و خودروهای نظامی در منطقه شلیک شدند و این شلیک‌ها آسیب‌هایی را به همراه داشته‌اند.»

ارتش رژیم صهیونیستی در ادامه بیانیه اعلام کرد:« ارتش اسرائیل با شلیک به سوی منبعی که از آنجا شلیک صورت گرفته بود،‌ به این حمله پاسخ داده است. جزئیات بیشتر در حال بررسی بوده و بعدا منتشر خواهد شد.»

منابع خبری اعلام کردند که ارتش رژیم صهیونیستی به صورت مداوم «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر این رژیم را در جریان حوادث در مرز لبنان قرار می‌دهند.

برخی رسانه‌ها خبر دادند که موشک ضد تانک شلیک شده به سوی نظامیان رژیم صهیونیستی از نوع کورنت بوده و در نزدیکی شهرک یارون و افیفیم فرود آمده‌اند.

بر اساس اعلام رسانه‌های رژیم صهیونیستی،‌ ارتش اسرائیلی از ساکنان شهرک‌های نزدیک مرز لبنان خواسته تا به پناهگاه‌ها بروند.

تمامی شهرک‌هایی که در فاصله 4 کیلومتری مرز لبنان قرار دارند پناهگاه‌های خود را بازگشایی کرده‌اند.

خبرنگار المیادین در جنوب لبنان نیز خبر داد که توپخانه رژیم صهیونیستی اقدام به بمباران اراضی لبنانی مقابل شهرک آفیفیم و در نزدیکی مارون الراس کرده‌اند.

شبکه خبری الحدث نیز اعلام کرد که مسیر مرزی با لبنان مسدود شده است.

ارتش رژیم صهیونیستی نیز اعلام کرد که شلیک موشک از اراضی لبنانی به سوی شهرک‌ اسرائیلی تلفاتی به همراه نداشته است.

ظهر امروز نیز یگان توپخانه ارتش رژِیم صهیونیستی بخش‌های اشغالی در مناطق «جبل الروس» و «تلال کفرشوبا» را هدف قرار گرفته است.

یک پهپاد صهیونیستی نیز مواد آتش‌زا به سمت یک مزرعه بلوط در منطقه «بسطره» در نزدیکی مزارع شبعا پرتاب کرده است./ فارس

تغییر مسیر هواپیماهای صهیونیستی پس از پاسخ حزب الله

شبکه «المنار» به نقل از رسانه‌های صهیونیستی از تغییر مسیر برخی از پروازها در فرودگاه «بن گوریون» تل آویو در پی پاسخ حزب الله خبر داد./ العالم

پس از پاسخ حزب الله، نتانیاهو مجبور به تغییر برنامه اش شد

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در پی تحولات اخیر و پاسخ حزب الله، نشست با رئیس‌جمهور هندوراس را لغو و جلسه امنیتی با فرماندهان نظامی و اطلاعاتی برگزار می‌کند.

واکنش شمخانی به عملیات حزب الله علیه رژیم صهیونیستی

نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی در واکنش به عملیات بعد از ظهر امروز حزب الله لبنان بر علیه نظامیان رژیم صهیونیستی گفت: اقدام تلافی جویانه حزب الله لبنان در آغاز ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین(علیه‌السلام)، بار دیگر طنین غرور آفرین شعار "هیهات من الذله" را جهانی کرد.

شمخانی حوزه خلیج فارس و منطقه شامات را عرصه رفتارهای شرارت امیز امریکا و رژیم صهیونیستی عنوان کرد و افزود: مقابله با تجاوز پهپاد امریکایی به آسمان جمهوری اسلامی و تنبیه رژیم صهیونیستی از سوی حزب الله لبنان، ترجمان اراده جبهه مقاومت برای مقابله با تهدیدات و آتش افروزیهای جبهه بی ثبات سازان در منطقه است.

دبیر شورای عالی امنیت ملی از حزب الله لبنان به عنوان جریانی اصیل، هوشمند و دارای پشتواته مردمی قوی که یاد کرد و خاطر نشان ساخت: صیانت ازمنافع و عمل بر اساس مصالح مردم لبنان رویکرد محوری حزب الله دراتخاذ تصمیمات سیاسی و دفاعی است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.