معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده گفت: این معاونت کارگروه های الگوی مصرف آب، کاهش پسماند، اصلاح الگوی مصرف انرژی و اصلاح الگوی مصرف غذا دارد.

به گزارش جماران؛ معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده با بیان این که حفظ منابع سطحی و زیرزمینی یک مسوولیت همگانی است، گفت: سبک زندگی امروز ما برای تامین آب آیندگان تعیین کننده است.

معصومه ابتکار شامگاه شنبه در همایش ردپای آب و رونمایی از طرح ملی آموزشی بانوی آب در گرگان اظهار کرد: گلستان ششمین استان در اجرای طرح رد پای آب و پنجمین استان در طرح ملی آموزشی بانوی آب است.

وی بیان کرد: زنان حق طلب و عدالت طلب نقش الهام بخش در حوزه آب دارند و می توانند در ایجاد پویش های اجتماعی نقش آفرینی کنند.

معاون رییس جمهوری گفت: این معاونت کارگروه های الگوی مصرف آب، کاهش پسماند، اصلاح الگوی مصرف انرژی و اصلاح الگوی مصرف غذا دارد.

ابتکار افزود: در ردپای آب، فقط بحث آب مطرح نیست بلکه جلوگیری از دور ریختن غذا به عنوان سرمایه ملی و دسترنج کشاورزان همراه با هدر دادن آب هم مورد نظر است.

معاون رییس جمهوری افزود: زنان در خانواده نقش مهم و محوری و نیز در الگو و شیوه و اصلاح مصرف آب، غذا و انرژی اثرگذاری دارند.

ابتکار خاطرنشان کرد که از کمپین های رد پای آب، نه به اسراف غذا، کاهش پسماند، نه به مصرف پلاستیک و سایر کمپین های اجتماعی توسط سمن های مجوزدار حمایت می کنیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.