دو طرف درباره برخی مسائل مورد علاقه مشترک به ویژه سیاست‌های اروپا در قبال کشورهای منطقه از جمله افراط‌ گرایی و تروریسم و نیز تبعیت برخی کشورهای اروپایی از آمریکا و زیان ناشی از این سیاست ها برای ملت‌های اروپایی و آینده اروپا و نیز ماهیت روابط آن با دیگر کشورها، گفت وگو کردند.

به گزارش جماران؛ یک هیات فرانسوی امروز (پنجشنبه) با رئیس جمهوری سوریه دیدار و درباره آخرین تحولات منطقه‌ای و بین‌المللی گفت وگو کرد.

به گزارش خبرگزاری رسمی سوریه، در دیدار هیات حزب تجمع ملی فرانسه به ریاست «تیری ماریانی» عضو پارلمان اروپا با بشار اسد، اوضاع سوریه، تحولات جنگ علیه تروریسم، پیروزی‌های اخیر ارتش این کشور در استان‌های حماه و ادلب و نیز حمایت ترکیه از گروه‌های تروریستی در ادلب، حضور تروریست‌های خارجی در سوریه و سیاست دولت آمریکا و تلاش واشنگتن برای ادامه بی‌ثباتی در سوریه و منطقه بررسی شد.

دو طرف همچنین، درباره برخی مسائل مورد علاقه مشترک به ویژه سیاست‌های اروپا در قبال کشورهای منطقه از جمله افراط‌ گرایی و تروریسم و نیز تبعیت برخی کشورهای اروپایی از آمریکا و زیان ناشی از این سیاست ها برای ملت‌های اروپایی و آینده اروپا و نیز ماهیت روابط آن با دیگر کشورها، گفت وگو کردند.

156588684

نیکولاس بای و ویرجینی جورون نمایندگان پارلمان اروپا نیز از دیگر اعضای این هیات بودند.

سوریه در هشت سال گذشته شاهد جنگ داخلی و حضور گروه های تروریستی حمایت شده از سوی کشورهای غربی- عربی است که تاکنون صدها هزار کشته و میلیون ها نفر آواره در داخل و خارج این کشور به جا گذاشته است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.