«ایهود باراک» نخست وزیر پیشین رژیم صهیونیستی با انتشار فیلمی در صفحه شخصی خود در توییتر گفت: خطر وجودی واقعی که اسرائیل با آن مواجه است که خطرناک تر از تروریسم، موشک و حتی ایران است، فروپاشی اسرائیل از درون است.

به گزارش جماران؛ شماری از مقام ها و تحلیلگران صهیونیستی از انجام حملات هوایی اخیر نتانیاهو به سوریه و عراق انتقاد کردند.

به گزارش پایگاه خبری معا فلسطین، «موشه یعلون» از رهبران حزب «آبی – سفید» و وزیر جنگ پیشین رژیم صهیونیستی با انتقاد از اینکه نتانیاهو اسرائیل را مسئول حملات به سوریه اعلام کرده، گفت: انجام چنین عملیاتی با اهداف سیاسی انجام می شود و این تاسف بار است.

«ایهود باراک» نخست وزیر پیشین رژیم صهیونیستی نیز با انتشار فیلمی در صفحه شخصی خود در توییتر گفت: خطر وجودی واقعی که اسرائیل با آن مواجه است که خطرناک تر از تروریسم، موشک و حتی ایران است، فروپاشی اسرائیل از درون است که نابودی دموکراسی، فسادی که در دستگاه های دولتی است و این واقعیت که آمادگی برای صحبت صادقانه درباره آینده ما وجود ندارد، از نشانه های آن است.  

وی در گفت وگو با روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارنوت نیز گفت: حمله اسرائیل به سوریه هیچ ارتباطی به بازدارندگی ندارد بلکه تنها لفاظی است که به ضرر اسرائیل خواهد شد. باراک در ادامه گفته است: این لفاظی ناشی از انگیزه های سیاسی نتانیاهو است.

«ایهود ایعاری» تحلیلگر سرشناس شبکه 12 تلویزیونی رژیم صهیونیستی نیز معتقد است که نتانیاهو و تیم امنیتی اش به نیابت از آمریکا حملات اخیر را انجام داده و در واقع ماموریت هایی که آمریکایی ها از انجام آن خودداری می کنند به رژیم صهیونیستی محول شده است.

وی بر این باور است که رژیم صهیونیستی بهای این اقدامات را پرداخت خواهد کرد.

دو پهپاد متجاوز رژیم صهیونیستی بامداد امروز (یکشنبه) با نقض حریم هوایی لبنان، در جنوب بیروت در منطقه ضاحیه سقوط کرد که پهپاد اول هیچگونه خسارتی به همراه نداشت ولی پهپاد دوم که مجهز به بمب بود به بخشی از ساختمان رسانه ای حزب الله خساراتی وارد کرد.

رژیم صهیونیستی همچنین بامداد امروز به جنوب دمشق حمله موشکی کرد که با واکنش پدافند هوایی ارتش سوریه مواجه شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.