یک ​عضو هیات نظارت بر رفتار نمایندگان گفت: هیات نظارت بر رفتار نمایندگان هفته آینده درباره بازداشت ۲ نماینده و تخلفات آنها تصمیم‌گیری می‌کند.

به گزارش جماران؛ عضو هیات نظارت بر رفتار نمایندگان گفت: تا این لحظه مدارک لازم و اسناد مرتبط با بازداشت ۲ نماینده مجلس توسط قوه قضاییه به هیات نظارت بر رفتار نمایندگان نرسیده است.

حجت الاسلام علیرضا سلیمی عضو هیات نظارت بر رفتار نمایندگان گفت: تا این لحظه مدارک لازم و اسناد مرتبط با بازداشت ۲ نماینده مجلس توسط قوه قضاییه به هیات نظارت بر رفتار نمایندگان نرسیده است.

وی افزود: هفته آینده و با تکمیل مدارک و اسناد تخلف و مباشرت آنها در برخی اقدامات، جلسه هیات نظارت بر رفتار نمایندگان برگزار خواهد شد.

عضو هیات نظارت بر رفتار نمایندگان تصریح کرد: بعد از رویت اسناد و مدارک، بسیار سریع درباره عدول از وظایف نمایندگی را بررسی کرده و درباره آن تصمیم‌گیری می‌کنیم.

روز گذشته فریدون احمدی و محمد عزیزی نمایندگان زنجان و ابهر به دلیل اخلال در بازار خودرو بازداشت و به زندان اوین منتقل شدند اما با قرار وثیقه یک میلیاردی آزاد شدند./ فارس

سوابق دو نماینده ای بازداشت شدند

208693_572

فریدون احمدی:

*نمایندهٔ دورهٔ دهم از حوزهٔ انتخابیهٔ زنجان و طارم در استان زنجان

*قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت

*معاون وزیر بازرگانی

*عضو هیأت‌مدیره بانک و بیمه

*رئیس هیأت‌مدیره خودروسازی و هواپیمایی

*رییس هیات‌عامل سازمان ایمیدرو در دولت احمدی‌نژاد

636544822246223484_lg

محمد عزیزی:

*نمایندهٔ دورهٔ دهم از حوزهٔ انتخابیهٔ ابهر و خرمدره و سلطانیه در استان زنجان

*فرماندار‌ ابهر و شهردار زنجان

*مدیرکل روابط عمومی وزارت اقتصاد

**مشاور مدیرعامل سایپا

*قائم مقام شهرداری منطقه ۱۶تهران و مشاور وزیر اقتصاد در دولت احمدی‌نژاد‌

---

748818_861

جمالی نوبندگانی: گزارشی از بازداشت نمایندگان به هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان نیامده است

سخنگوی هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان در واکنش به خبر بازداشت نمایندگان مجلس گفت: تاکنون هیچ گزارشی در خصوص بازداشت وکلای ملت به هیات نظارت بر رفتار نمایندگان نیامده است.

محمدجواد جمالی نوبندگانی درباره خبر بازداشت دو تن از نمایندگان در خصوص دست داشتن در تخلفات بازار خودرو گفت: در یکی از سایت‌ها خبری را درباره بازداشت نمایندگان مشاهده کردم اما مشخص نبود که منبع خبر از کجا است. 

وی خاطرنشان کرد: آخرین جلسه هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان روز دوشنبه تشکیل شد و در آنجا هیچ گزارشی مبنی بر بازداشت نمایندگان مجلس ارائه نشد.

سخنگوی هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان ادامه داد: هیأت رئیسه هم تاکنون مطلب و یا عنوانی در خصوص بازداشت نمایندگان ارائه نداده است./ ایلنا

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.