سخنگوی ارتش تأکید کرد: در صورت امکان بازگویی و تشریح مأموریت‌های خطیر سال‌های اخیر ارتش، مردم و به‌خصوص جوانان بیش از این به جایگاه تعیین‌کننده ارتش در تأمین امنیت کشورمان پی خواهند برد.

به گزارش جماران؛ خنگوی ارتش با اشاره به اقدامات ارتش در تأمین امنیت مرزهای هوایی ایران، اظهار کرد: پایگاه‌های نیروی هوایی ارتش نقش کم‌نظیری در مقابله با تکفیری‌ها، داعش و منافقان داشته‌اند.

امیر سرتیپ دوم تقی خانی، سخنگوی ارتش در مراسم «اختتامیه مسابقات قرآن خواهران شاغل، همسران و فرزندان کارکنان نیروی هوایی ارتش در پایگاه شهید نوژه همدان»، با اشاره به بیش از چهار دهه نقش‌آفرینی رزمندگان و فرماندهان در مقاطع حساس سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی، جایگاه نیروی هوایی را در تأمین امنیت مرزهای هوایی ایران و دور کردن سایه شوم تکفیری‌ها و منافقان منحصر به فرد توصیف کرد.

وی افزود: پایگاه شهید نوژه همدان، پایگاه تاکتیکی نیروی هوایی ارتش با رشادت شهید نوژه در نجات پاوه و ده‌ها عملیات بزرگ، متهورانه و متحیرانه برون‌مرزی در سال‌های دفاع مقدس و پس از آن پیام‌آور ایمان، خودباوری و شجاعت فرزندان ایران اسلامی در دفاع از حقانیت و امنیت کشورمان بوده است.

معاون فرهنگی و روابط عمومی و سخنگوی ارتش، امنیت و اقتدار امروز ایران را حاصل کاشت بذر ایمان و معنویت با تمسک به قرآن عنوان کرد و گفت: هرگز نباید گذشته پرافتخار پایگاه های نیروی هوایی ارتش و مجموعه ارتش سرفراز و نیروهای مسلح را فراموش کنیم و خوب است هر از گاهی پرونده پرافتخار شهدا و ایثارگران پایگاه‌های این نیرو برای جوانان عزیز و پیروان راسخ راه شهدا بازگو شود.

تقی خانی خاطرنشان کرد: وقتی می‌گوییم پایگاه‌های ششم و سوم این نیرو در کمتر از سه ساعت از حمله دشمن بعثی، مراکز حساس آنها را بمباران کردند و یا زمانی که به راحتی و در کلام از عملیات کمان ۹۹ و همچنین شاهکار اچ ۳ و ضربات سنگین به منافقان و نیروهای تکفیری نام می‌بریم، در واقع از روحیه ایثار ، فداکاری و جان‌فشانی در سایه برنامه‌ریزی و طراحی‌های دشوار اطلاعاتی و عملیاتی صحبت می کنیم که هر کدام شایان تحسین و تقدیر در تاریخ پرافتخار نظام عزیزمان است.

وی اظهار کرد: منشأ این روحیات، عشق به قرآن، عترت و کسب معارف غنی دینی و مکتبی و صبر و تحمل و همراهی خانواده‌های صبور، مومن و انقلابی است.

تقی خانی افزود: ارتش انقلابی در تقویت و گسترش علوم قرآن و حدیث و تحقق رهنمودهای ولی امر مسلمین با اجرای طرح‌های فرهنگی مصباح، برنامه‌ریزی‌های جامعی داشته که اثرات آن در مأموریت‌های دشوار و البته امنیت‌آفرین دیده می‌شود.

سخنگوی ارتش تأکید کرد: در صورت امکان بازگویی و تشریح مأموریت‌های خطیر  سال‌های اخیر ارتش، مردم و به‌خصوص جوانان بیش از این به جایگاه تعیین‌کننده ارتش در تأمین امنیت کشورمان پی خواهند برد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.