برایان هوک، نماینده ویژه آمریکا در امور ایران این دیدارها را ترتیب داده تا اسرائیل و کشورهای عربی بتوانند با آنچه که‌ "افزایش نفوذ تهران در منطقه" خوانده شد، مقابله کنند.

به گزارش جماران؛ نماینده ویژه آمریکا در امور ایران دیدارهایی سری را میان مقامات امارات و رژیم صهیونیستی ترتیب داده تا بتوانند برای مقابله با جمهوری اسلامی ایران با یکدیگر همکاری کنند.

به نقل از وال استریت ژورنال، چندین مقام آگاه آمریکایی اطلاع داده‌اند که واشنگتن در چندین ماه گذشته، دیدارهایی سری را میان مقامات اماراتی و اسرائیلی ترتیب داده تا به تبادل اطلاعات بپردازند و به طور هماهنگ برای مقابله با آنچه "افزایش روزافزون تهدیدات از سوی ایران" خوانده شد، تلاش کنند.

به گفته این منابع آگاه، برایان هوک، نماینده ویژه آمریکا در امور ایران این دیدارها را ترتیب داده تا اسرائیل و کشورهای عربی بتوانند با آنچه که‌ "افزایش نفوذ تهران در منطقه" خوانده شد، مقابله کنند.

اولین دیدار میان مقامات این دو کشور در بهار امسال و دومین دیدار اخیرا روی داده است. تنها تعداد انگشت‌شماری از اعضای دولت آمریکا از وقوع چنین دیدارهایی اطلاع داشته‌اند.

این گفت‌وگوها هنوز در مراحل مقدماتی به سر می‌برند اما آمریکا، اسرائیل و امارات قرار است همکاری‌های نظامی، اطلاعاتی و دیپلماتیک خود را برای مقابله با ایران افزایش دهند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.